REKLAMA

Który ze sportowców ma najwyższy "Klout Score" dla sponsorów? [Infografika]

27.07.2012 14.47
Reklamowy potencjał gwiazd sportu w internecie  [Infografika]
REKLAMA
REKLAMA

Sport, a w szczególności w wydaniu takim, jakie obserwujemy zasiadając przed telewizorami czy też komputerem, dawno przestał być już amatorskim. Oznacza to równocześnie, iż wiążą się z nim ogromne pieniądze pochodzące od sponsorów, którzy oczekują medialnych sukcesów gwiazd sportu, jak i popularności samych sportowców coraz częściej zamieniających się w celebrytów. Kto zatem ze sportowców startujących na Igrzyskach jest najbardziej medialny w mediach elektronicznych?

Według danych opracowanych przez SponsorHub w trójce najbardziej medialnych, a co za tym idzie najwięcej wartych sportowców dla reklamodawców znalazły się dwie osoby uprawiające tenis ziemny.

Według SponsorHub najcenniejsza dla potencjalnych reklamodawców jest amerykańska tenisistka Serena Wiliams, na drugim miejscu uplasował się szwajcarski tenisista Roger Federer, natomiast na ostatnim stopniu podium uplasował się amerykański koszykarz LeBron James. Pierwsza dwójka zawodników może być dla sponsorów warta nawet 30 milionów dolarów rocznie. Widoczne są również różnice wynikające z płci badanych sportowców. Jak się okazuje zawodniczki są znacznie mniej reklamowo warte niż zawodnicy dla sponsorów.

 

REKLAMA
REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: tydzień temu
Aktualizacja: tydzień temu
Aktualizacja: tydzień temu
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA