Wiedzę o e-commerce rozdajemy zawodowo
Autorem tekstu jest Joanna Bucior z Akademii Empathy. Tekst ma charakter komercyjny.
Od logistyki, poprzez finanse i marketing aż po nowe prawo unijne. Wszyscy, którzy odwiedzą bezpłatne konferencje E-commerce w Praktyce 2012, organizowane w 7 polskich miastach, dostaną pakiet kluczowych wskazówek dotyczących prowadzenia e-sklepu. Znamy już pełną agendę spotkań!
Cały cykl rozpoczyna się 14 maja we Wrocławiu i dzień po dniu zagości w kolejnych miastach w tym – Poznaniu, Szczecinie, Gdańsku, Warszawie, a po weekendowym odpoczynku – w Krakowie i Katowicach. Zgodnie z nazwą ma być przede wszystkim praktycznie. To dlatego od Małopolski, aż po Pomorze wśród prelegentów pojawią się osoby, za którymi stoi doświadczenie i konkretne marki.
Liderzy branży
Ważnym aspektem tegorocznej edycji wydarzenia organizowanego przez Akademię Empathy będzie kwestia marketingu. Na pytanie o to, jak skutecznie inwestować w reklamę on-line, odpowie Katarzyna Piosik, Marketing Manager iStore.pl. Apetyt na wiedzę dotyczącą promocji w sieci z pewnością nasyci też specjalista Freshmail i jego rady dotyczące e-mail marketingu oraz ekspert Semahead, który będzie przekonywał do pokochania agencji SEM. Nowatorską formę rozwoju biznesu zaproponuje gościom Tomasz Gutkowski z Empathy, rozbierając na czynniki pierwsze inteligentne systemy rekomendacji. Prelegenci w barwach ORBITVU zaprezentują równie innowacyjne możliwości fotografii 360 stopni. Z kolei Anna Rak z Trusted Shops będzie tłumaczyć, że zaufanie nie może być w e-biznesie tylko dekoracją. Na koncepcji zaufania opiera się też innowacyjny serwis Dontpay, którego twórca Marcin Walocha, będzie przekonywał zgromadzonych do współpracy w ramach branży. Na scenie roadshow pojawią się też Magdalena Frączkiewicz i Rafał Magiera z firmy Internel, analizując wyzwania związane z rozwojem e-biznesu oraz trzej eksperci Trusted Shops, by rozwiać wątpliwości związane z nową dyrektywą unijną dotyczącą e-handlu. Wszelkie dylematy finansowe pomogą wyjaśnić z kolei obecni podczas wszystkich konferencji specjaliści Krajowej Izby Rozliczeniowej.
Im się udało na e-rynku
E-commerce w Praktyce to także spotkania w każdym z miast z lokalnymi przedstawicielami branży e-commerce. Podczas konferencji, będzie można usłyszeć m.in. case study firmy CentrumOLIWY.com. Wydarzenie jest bezpłatne, wystarczy zarejestrować się na stronie www.akademiaempathy.pl. Zapraszamy!
Zobacz agendy dla poszczególnych miast!
AKADEMIA EMPATHY
To marka bezpłatnych działań edukacyjno-szkoleniowych Empathy Internet Software House. Powstała z chęci wymiany wiedzy i inspirowania do poszukiwania kreatywnych rozwiązań technologicznych, organizacyjnych i biznesowych.
Ten cel realizujemy m.in. poprzez organizacje spotkań, warsztatów i publikacje przybliżające tematykę tworzenia aplikacji internetowych i ich praktycznego wykorzystania. Podejmujemy takie tematy jak technologie tworzenia aplikacji internetowych, zarządzanie projektami IT, czy analiza biznesowa i to na trzech płaszczyznach – dla biznesu, branży internetowej oraz studentów.