Mobilny Facebook dostanie reklamy
W przeciągu miesiąca, na początku marca, można się spodziewać pojawienia się reklam w mobilnych aplikacjach dedykowanych największemu na świecie serwisowi społecznościowemu.
Facebook niedługo trafi na giełdę przez co ostatnimi czasy mocno skupia się na przychodach. Pod koniec zeszłego roku pojawiły się posty sponsorowane w serwisie. Teraz gigant planuje wprowadzenie reklam do swojej aplikacji mobilnej.
Reklamy miałyby pojawić się zarówno w wersji na iOS jak i Androida. Facebook liczy na duże zarobki z tego tytułu. Posunięcie jest jak najbardziej zrozumiałe, badania pokazują, że połowa z ponad 800 milionów użytkowników serwisu korzysta z internetu, w tym z aplikacji Facebooka, z pozycji telefonu komórkowego bądź tabletu.
Facebook zapowiedział spotkanie z marketerami, które odbędzie się 29 lutego w Nowym Jorku. Ma na nim przedstawić nowe sposoby wykorzystania serwisu w promocji. Niedługo później, zapewne w pierwszej połowie marca, spodziewać się można reklam na ekranach telefonów i tabletów po wejściu na Facebooka.