W Newsweeku o tym jak Wykop wykopał konkurencję
W najnowszym wydaniu tygodnika "Newsweek Polska" (43/11) opublikowano mój tekst pod tytułem "Efekt wykopu", który jak sam tytuł wskazuje traktuje o serwisie Wykop.pl. Treść tekstu opublikuję na Spider's Web w najbliższą niedzielę, tj. 30 października 2011 r. Zainteresowanych tym, aby przeczytać go wcześniej odsyłam do kiosków.
Oto pierwszy akapit mojego tekstu: Wykop.pl to społecznościowy serwis internetowy, w którym użytkownicy polecają sobie linki do ciekawych treści w sieci. Właśnie zadebiutował w wersji 3.0. Ma bardziej nowoczesny wygląd i szybciej się ładuje. Zapewne przypadnie do gustu ponad 3-milionowej społeczności, która co miesiąc odwiedza serwis, czyniąc go największym tego typu w Europie. W ciągu sześciu lat Wykop stał się opiniotwórczym miejscem polskiego internetu. Większość polskich grup medialnych próbował powtórzyć jego sukces, wprowadzając konkurencyjne serwisy, ale do tej pory nikomu się nie udało.
Czytaj dalej w "Newsweeku" lub 30 października na Spider's Web.