Fanboje Apple na rowery czyli niekonwencjonalna akcja promocyjna
Dobrych nietypowych akcji marketingowych zwłaszcza u nas w kraju nie jest zbyt dużo, więc gdy takie się pojawiają warto na nie zwrócić uwagę. Dotarła do nas wiadomość prasowa o grze miejskiej a raczej pościgu organizowanym przez Kingston Digital dla posiadaczy urządzeń z iOS, internetu oraz roweru i przebywających w Warszawie. Jak widać bariera wejścia do gry jest dość wysoka ale i ciekawe są nagrody za udział.
Akcja odbywa się w sobotę i niedziele i rusza o 12.00 w Klubokawiarni PKP Powiśle. Przez cztery godziny Wi-Drive Runner będzie uciekał po mieście zatrzymując się w kilkunastu miejscach gdzie użytkownicy będą mieli do wykonania zadania, a odpowiedzi do nich będą udzielać po przez aplikację na facebooku. Do wykonania poleceń niezbędne będzie połączenie się z promowanym produktem Wi-Drive.
Jak widać kampania nie należy do prostych, sam jestem bardzo ciekaw zainteresowania i efektów. Zwycięzcy każdego dnia otrzymają bezprzewodowy dysk zewnętrzny Kingston Wi-Drive 16GB oraz iPoda Touch 4gen 8GB. Myślę, że to relatywnie wysoka nagroda za taką formę aktywności.
Plus dla organizatorów, za niekonwencjonalny pomysł. Dla zainteresowanych więcej informacji na profilu iStudent.
paweloko