REKLAMA

Czego możemy się spodziewać po profilach firmowych na Google+

John H. Bell, szef online'owego ramienia renomowanej i globalnej agencji PR - Ogilvy, przygotował świetną prezentację oczekiwań w stosunku do profili firmowych na Google+, które początkowo miały zadebiutować pod koniec lipca, a do tej pory ich nie ma. Oczekiwania w stosunku do tego, co Google ma zaoferować firmom są spore. John H. Bell zgrabnie spisał je w 6 podstawowych punktów.

Czego możemy się spodziewać po profilach firmowych na Google+
REKLAMA

1. Świeże podejście do obsługi i zaangażowania klienta
2. Segmentacja i organizacja fanów/konsumentów/promotorów marki
3. Umożliwienie działań sprzedażowych B2B
4. Stworzenie i promocja 'brandowanych' Sparks
5. Ulepszenie wyników wyszukiwania zapytań dotyczących marek na stronach Google+
6. Użycie jako platformy wspólnej pracy dla różnych zespołów

REKLAMA

Każdy z powyższych punktów Bell doprecyzowuje, warto więc poczytać co mądry człowiek ma do powiedzenia.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-07-17T16:15:32+02:00
Aktualizacja: 2025-07-17T15:30:13+02:00
Aktualizacja: 2025-07-17T12:35:52+02:00
Aktualizacja: 2025-07-17T11:59:10+02:00
Aktualizacja: 2025-07-17T11:10:58+02:00
Aktualizacja: 2025-07-17T10:44:04+02:00
Aktualizacja: 2025-07-17T09:37:10+02:00
Aktualizacja: 2025-07-17T09:11:29+02:00
Aktualizacja: 2025-07-17T08:44:55+02:00
Aktualizacja: 2025-07-17T07:00:00+02:00
Aktualizacja: 2025-07-17T06:22:00+02:00
Aktualizacja: 2025-07-16T19:00:20+02:00
Aktualizacja: 2025-07-16T17:44:48+02:00
Aktualizacja: 2025-07-16T16:30:49+02:00
Aktualizacja: 2025-07-16T14:48:36+02:00
Aktualizacja: 2025-07-16T13:15:38+02:00
Aktualizacja: 2025-07-16T13:08:33+02:00
Aktualizacja: 2025-07-16T10:47:01+02:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA