REKLAMA

Czego możemy się spodziewać po profilach firmowych na Google+

John H. Bell, szef online'owego ramienia renomowanej i globalnej agencji PR - Ogilvy, przygotował świetną prezentację oczekiwań w stosunku do profili firmowych na Google+, które początkowo miały zadebiutować pod koniec lipca, a do tej pory ich nie ma. Oczekiwania w stosunku do tego, co Google ma zaoferować firmom są spore. John H. Bell zgrabnie spisał je w 6 podstawowych punktów.

Czego możemy się spodziewać po profilach firmowych na Google+
REKLAMA

1. Świeże podejście do obsługi i zaangażowania klienta
2. Segmentacja i organizacja fanów/konsumentów/promotorów marki
3. Umożliwienie działań sprzedażowych B2B
4. Stworzenie i promocja 'brandowanych' Sparks
5. Ulepszenie wyników wyszukiwania zapytań dotyczących marek na stronach Google+
6. Użycie jako platformy wspólnej pracy dla różnych zespołów

REKLAMA

Każdy z powyższych punktów Bell doprecyzowuje, warto więc poczytać co mądry człowiek ma do powiedzenia.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-10-09T06:15:00+02:00
Aktualizacja: 2025-10-09T06:12:00+02:00
Aktualizacja: 2025-10-09T06:07:00+02:00
Aktualizacja: 2025-10-08T20:30:49+02:00
Aktualizacja: 2025-10-08T20:03:42+02:00
Aktualizacja: 2025-10-08T19:56:02+02:00
Aktualizacja: 2025-10-08T18:16:36+02:00
Aktualizacja: 2025-10-08T17:49:28+02:00
Aktualizacja: 2025-10-08T17:30:09+02:00
Aktualizacja: 2025-10-08T16:32:28+02:00
Aktualizacja: 2025-10-08T15:50:13+02:00
Aktualizacja: 2025-10-08T15:39:40+02:00
Aktualizacja: 2025-10-08T15:11:08+02:00
Aktualizacja: 2025-10-08T13:59:04+02:00
Aktualizacja: 2025-10-08T13:21:26+02:00
Aktualizacja: 2025-10-08T12:51:43+02:00
Aktualizacja: 2025-10-08T10:31:28+02:00
Aktualizacja: 2025-10-08T06:39:00+02:00
Aktualizacja: 2025-10-07T20:44:57+02:00
Aktualizacja: 2025-10-07T20:41:14+02:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA