REKLAMA

Czego możemy się spodziewać po profilach firmowych na Google+

John H. Bell, szef online'owego ramienia renomowanej i globalnej agencji PR - Ogilvy, przygotował świetną prezentację oczekiwań w stosunku do profili firmowych na Google+, które początkowo miały zadebiutować pod koniec lipca, a do tej pory ich nie ma. Oczekiwania w stosunku do tego, co Google ma zaoferować firmom są spore. John H. Bell zgrabnie spisał je w 6 podstawowych punktów.

Czego możemy się spodziewać po profilach firmowych na Google+
REKLAMA

1. Świeże podejście do obsługi i zaangażowania klienta
2. Segmentacja i organizacja fanów/konsumentów/promotorów marki
3. Umożliwienie działań sprzedażowych B2B
4. Stworzenie i promocja 'brandowanych' Sparks
5. Ulepszenie wyników wyszukiwania zapytań dotyczących marek na stronach Google+
6. Użycie jako platformy wspólnej pracy dla różnych zespołów

REKLAMA

Każdy z powyższych punktów Bell doprecyzowuje, warto więc poczytać co mądry człowiek ma do powiedzenia.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-11-26T20:00:12+01:00
Aktualizacja: 2025-11-26T18:48:46+01:00
Aktualizacja: 2025-11-26T17:17:57+01:00
Aktualizacja: 2025-11-26T16:48:47+01:00
Aktualizacja: 2025-11-26T16:24:43+01:00
Aktualizacja: 2025-11-26T15:54:32+01:00
Aktualizacja: 2025-11-26T15:33:04+01:00
Aktualizacja: 2025-11-26T14:58:54+01:00
Aktualizacja: 2025-11-26T14:39:33+01:00
Aktualizacja: 2025-11-26T14:33:54+01:00
Aktualizacja: 2025-11-26T13:08:53+01:00
Aktualizacja: 2025-11-26T13:04:06+01:00
Aktualizacja: 2025-11-26T10:16:46+01:00
Aktualizacja: 2025-11-26T08:37:34+01:00
Aktualizacja: 2025-11-25T20:57:39+01:00
Aktualizacja: 2025-11-25T19:32:38+01:00
Aktualizacja: 2025-11-25T19:19:31+01:00
Aktualizacja: 2025-11-25T18:06:12+01:00
Aktualizacja: 2025-11-25T17:23:01+01:00
Aktualizacja: 2025-11-25T16:07:18+01:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA