REKLAMA

Czego możemy się spodziewać po profilach firmowych na Google+

John H. Bell, szef online'owego ramienia renomowanej i globalnej agencji PR - Ogilvy, przygotował świetną prezentację oczekiwań w stosunku do profili firmowych na Google+, które początkowo miały zadebiutować pod koniec lipca, a do tej pory ich nie ma. Oczekiwania w stosunku do tego, co Google ma zaoferować firmom są spore. John H. Bell zgrabnie spisał je w 6 podstawowych punktów.

Czego możemy się spodziewać po profilach firmowych na Google+
REKLAMA

1. Świeże podejście do obsługi i zaangażowania klienta
2. Segmentacja i organizacja fanów/konsumentów/promotorów marki
3. Umożliwienie działań sprzedażowych B2B
4. Stworzenie i promocja 'brandowanych' Sparks
5. Ulepszenie wyników wyszukiwania zapytań dotyczących marek na stronach Google+
6. Użycie jako platformy wspólnej pracy dla różnych zespołów

REKLAMA

Każdy z powyższych punktów Bell doprecyzowuje, warto więc poczytać co mądry człowiek ma do powiedzenia.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-12-18T21:07:45+01:00
Aktualizacja: 2025-12-18T19:04:13+01:00
Aktualizacja: 2025-12-18T18:09:13+01:00
Aktualizacja: 2025-12-18T16:02:14+01:00
Aktualizacja: 2025-12-18T15:35:01+01:00
Aktualizacja: 2025-12-18T13:19:06+01:00
Aktualizacja: 2025-12-18T12:16:48+01:00
Aktualizacja: 2025-12-18T10:58:23+01:00
Aktualizacja: 2025-12-18T09:44:05+01:00
Aktualizacja: 2025-12-18T09:30:30+01:00
Aktualizacja: 2025-12-18T07:43:34+01:00
Aktualizacja: 2025-12-18T06:11:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-18T06:04:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-17T18:42:25+01:00
Aktualizacja: 2025-12-17T17:56:51+01:00
Aktualizacja: 2025-12-17T16:28:19+01:00
Aktualizacja: 2025-12-17T16:06:02+01:00
Aktualizacja: 2025-12-17T15:00:25+01:00
Aktualizacja: 2025-12-17T14:27:29+01:00
Aktualizacja: 2025-12-17T13:51:24+01:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA