Justin Timberlake zrobi z MySpace coś na wzór X-Factor w sieci?
Ciekawe wieści płyną od nowych właścicieli serwisu MySpace, czyli Specific Media i bożyszcza nastolatek Justina Timberlake'a. Jeśli wczytamy się w wywiad z menedżerem Timberlake'a w "The Hollywood Reporter", to przeczytamy m.in. takie zdanie…:
Zdecydowanie chcemy ponownie zwrócić uwagę przemysłu (przyp. red. muzycznego) na MySpace w celu odkrycia utalentowanych osób, które pokazują tu swoją twarz.
… co media odbierają jako zapowiedź stworzenia z MySpace coś na wzór X Factor czy Mam talent w sieci. Nie byłoby to chyba nawet głupie, gdyby udało się przekształcić MySpace w kierunku społeczno-promocyjnej maszyny wokół odkrywaniu nowych talentów muzycznych.
Przykład sukcesu telewizyjnego formatu pokazuje, że na pewno jest w tym potencjał. MySpace od lat pozycjonował się bardziej jako serwis dla muzyków i fanów muzyki niż globalny serwis społecznościowy, więc połączenie siły społeczności internetowej z konceptem głosowania na prezentujących się adeptów na gwiazdy może być ciekawy.
Nowi właściciele MySpace zapowiedzieli konferencję 18 sierpnia, na której mają przedstawić nową strategię serwisu.
Poczekamy.