W Newsweeku o iPadzie 2 i bitwie tabletów
W najnowszym wydaniu tygodnika "Newsweek Polska" (10/11) znajduje się mój tekst pt. "Bitwa tabletów". Na Spider's Web tekst opublikuję w najbliższą niedzielę, tj. 13 marca. Wcześniej zainteresowanych zapraszam do kiosków lub po wydanie "Newsweeka" na iPadzie, gdzie sam tygodnik dostępny jest nieco taniej niż w papierze.
Tak zwany "lead" do mojego tekstu jest następujący: Wychudzony, ale z tym samym błyskiem w oku co zawsze. W ubiegłą środę na konferencji w San Francisco Steve Jobs, mimo że przebywa na bezterminowym zwolnieniu lekarskim, osobiście zaprezentował iPada 2 -- nową wersję tabletu Apple'a, który w 2010 r. poruszył świat. To znak, jak ważny to produkt dla Apple'a, który chce obronić pozycję numer jeden na nowym, dynamicznym rynku. 11 marca w Stanach Zjednoczonych i już dwa tygodnie później 25 marca w Polsce, iPad 2 będzie dostępny dla konsumentów. Ale konkurencyjne produkty zapowiadają już bez mała wszyscy producenci elektroniki użytkowej. Rozpoczęła się światowa wojna na tablety.
Czytaj dalej w "Newsweeku Polska" lub 13 marca na Spider's Web. W wydaniu na iPadzie wydawca przygotował także świetną multimedialną prezentację iPada 2 i jego konkurentów: Motoroli Xoom, HP TouchPada, Samsunga Galaxy Tab II oraz LG Optimus Pada, którego nie ma w wydaniu papierowym.