REKLAMA

Bardzo, bardzo dobra reklama iPhone'a (?) sieci Verizon

To lubię w dobrych reklamach - intrygę, napięcie, pewne niedopowiedzenie, które powoduje naturalny uśmiech na oglądających, którzy niby mimowolnie, ale tak naprawdę zaprogramowani przez marketera odkodowują przekaz. Reklama gra na emocjach w taki sposób, że utrwala wartości komunikacyjne marki u konsumentów. Tutaj na dodatek w świetny sposób sprzedaje negatywne wartości konkurencyjnej marki.

Bardzo, bardzo dobra reklama iPhone’a (?) sieci Verizon
REKLAMA
veri

Do znudzenia to powtarzam, ale pozwolę sobie powtórzyć raz jeszcze - współczesna reklama (głównie telewizyjna) nie ma za zadanie sprzedanie produktu, lecz sprzedanie wartości emocjonalnych, które marka niesie ze sobą. W ten sposób, do umysłu konsumenta przedostaje się nie chęć zakupu danego produktu, lecz odpowiednie skojarzenia z marką. Przy półce sklepowej, kiedy konsument stanie przed wyborem produktu, który dokonuje się w zasadzie w ciągu ułamku sekundy, neurony w jego mózgu przyniosą emocjonalne skojarzenia z daną marką. To ono zadecyduje o wyborze.

REKLAMA

Tutaj, w przypadku reklamy iPhone'a 4 w sieci Verizon majstersztykiem jest to, że w gruncie rzeczy reklama nie mówi o iPhonie, lecz właśnie o sieci Verizon w ukrytym odniesieniu do AT&T.

Bardzo, bardzo dobra reklama. Jedna z lepszych, które widziałem w ostatnim czasie.

REKLAMA

Przemek Pająk

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-03-27T18:42:43+01:00
Aktualizacja: 2025-03-27T14:54:23+01:00
Aktualizacja: 2025-03-27T14:46:30+01:00
Aktualizacja: 2025-03-27T09:39:05+01:00
Aktualizacja: 2025-03-27T06:03:00+01:00
Aktualizacja: 2025-03-26T16:33:07+01:00
Aktualizacja: 2025-03-26T14:37:09+01:00
Aktualizacja: 2025-03-26T12:27:29+01:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA