Polski Comarch obsłuży Fring
Ciekawa wiadomość nadeszła od polskiego giganta sektora IT - Comarchu. Polska firma obsłuży popularnego operatora mobilnego VolP - Fring w zakresie billingu "w chmurze".
Dzięki rozwiązaniu Comarch Billing Cloud fring dodał do swojej oferty dla klientów nową usługę fringOut. Pozwala ona użytkownikom telefonów komórkowych po bardzo atrakcyjnych cenach na wykonywanie dowolnych połączeń na telefony stacjonarne i komórkowe na całym świecie. Ceny połączeń rozpoczynają się już od 1 centa za minutę. Usługa bilingu (z względu na to, że jest obsługiwana poprzez Comarch Cloud) została wdrożona w bardzo krótkim czasie. Jej głównym celem było rozszerzenie działalności operatora fring na całym świecie.
Zaimplementowane rozwiązanie obejmuje cały proces przygotowania produktu, rozpoczynając od zdefiniowania szczegółów usług skierowanych do finalnego odbiorcy, poprzez dostarczanie i odsprzedawanie tych usług poprzez dostępne kanały sprzedaży, kończąc na aktywacji, kontroli i fakturowaniu za wykonane połączenia i nie tylko. Dodatkowo realizowany jest monitoring i raportowanie dla wdrożonych usług.
fring (www.fring.com) to mobilna usługa komunikacyjna umożliwiająca użytkownikom zaawansowane porozumiewanie się poprzez ich telefony komórkowe. fring jest dostępny na wszystkich głównych typach smartfonów (włączając iPhone, iPod, Android oraz Symbian) u wszystkich operatorów mobilnych, a także przy każdym typie mobilnego połączenia z Internetem (3G/4G, Wi-Fi, GPRS, EDGE). fring kontynuuje swoją ekspansję. Mając już miliony użytkowników w więcej niż 200 krajach, zdobywa milion nowych użytkowników każdego miesiąca.
Spider's Web pisał o fring m.in. w kontekście konfliktu ze Skype'em.