Tech

W Newsweeku o geomiliardach w telefonie. Czytaj na iPadzie.

Powiedz swojej komórce, gdzie jesteś. Nie zgubisz się w nowym miejscu, a dla producentów staniesz się żyłą złota – w najnowszym wydaniu tygodnika „Newsweek Polska” (nr 44/10) znajdziecie mój tekst pod tytułem „Marketing 3.0„. Posiadacze iPadów mogą zakupić nowe wydanie „Newsweeka” w specjalnej aplikacji na tablet (sama aplikacja do pobrania za darmo z AppStore), pozostałych czytelników zapraszam do kiosków. Tekst oblikuję na Spider’s Web w najbliższą niedzielę, tj. 31 października 2010 r.

Mój tekst, traktujący o dynamicznie rozwijającym się biznesie geolokalizacyjnym zaczyna się tak: Internet nie znosi przestoju. Jeszcze nie wszyscy zrozumieli rewolucję Web 2.0, czyli tzw. internet społecznościowy (Facebook i Twitter, a w Polsce Nasza-Klasa), a już pojawia się nowy fenomen wywracający status quo w sieci. Najnowszym hitem jest geolokalizacja, czyli dostosowanie treści internetu do miejsca przebywania korzystających zeń osób. Warunkiem jest zgoda użytkownika komórki komunikującej się z internetem na informowanie dostawcy geolokalizacyjnych usług o tym, gdzie aktualnie przebywa.

Szczególnie zapraszam do przeczytania tekstu posiadaczy iPadów. Nie dość, że wydanie „Newsweeka Polska” na tablet Apple’a jest prawie o połowę tańsze – 0,79 eurocenta vs. 5 zł w kiosku, to wygląda zdecydowanie lepiej niż na papierze. Nie chcę się wdawać w szczegóły (jak to się mówi…, aby nie być posądzonym o kryptoreklamę), ale polskie wydanie „Newsweeka” w żadnej mierze nie odbiega standardem od światowych produkcji prasowych na iPadzie.

Tak prezentuje się „Newsweek Polska” na iPadzie. Prawda, że interesująco?

przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst