W Newsweeku o geomiliardach w telefonie. Czytaj na iPadzie.
Powiedz swojej komórce, gdzie jesteś. Nie zgubisz się w nowym miejscu, a dla producentów staniesz się żyłą złota - w najnowszym wydaniu tygodnika "Newsweek Polska" (nr 44/10) znajdziecie mój tekst pod tytułem "Marketing 3.0". Posiadacze iPadów mogą zakupić nowe wydanie "Newsweeka" w specjalnej aplikacji na tablet (sama aplikacja do pobrania za darmo z AppStore), pozostałych czytelników zapraszam do kiosków. Tekst oblikuję na Spider's Web w najbliższą niedzielę, tj. 31 października 2010 r.
Mój tekst, traktujący o dynamicznie rozwijającym się biznesie geolokalizacyjnym zaczyna się tak: Internet nie znosi przestoju. Jeszcze nie wszyscy zrozumieli rewolucję Web 2.0, czyli tzw. internet społecznościowy (Facebook i Twitter, a w Polsce Nasza-Klasa), a już pojawia się nowy fenomen wywracający status quo w sieci. Najnowszym hitem jest geolokalizacja, czyli dostosowanie treści internetu do miejsca przebywania korzystających zeń osób. Warunkiem jest zgoda użytkownika komórki komunikującej się z internetem na informowanie dostawcy geolokalizacyjnych usług o tym, gdzie aktualnie przebywa.
Szczególnie zapraszam do przeczytania tekstu posiadaczy iPadów. Nie dość, że wydanie "Newsweeka Polska" na tablet Apple'a jest prawie o połowę tańsze - 0,79 eurocenta vs. 5 zł w kiosku, to wygląda zdecydowanie lepiej niż na papierze. Nie chcę się wdawać w szczegóły (jak to się mówi..., aby nie być posądzonym o kryptoreklamę), ale polskie wydanie "Newsweeka" w żadnej mierze nie odbiega standardem od światowych produkcji prasowych na iPadzie.
Tak prezentuje się "Newsweek Polska" na iPadzie. Prawda, że interesująco?