W Newsweeku o Sony Ericssonie i Nokii
W ciekawy eksperyment uwikłaliśmy się w najnowszym wydaniu tygodnika "Newsweek Polska", który od dziś przez tydzień w kioskach na terenie całego kraju. Tekst ma dwóch autorów plus jedną współpracę - ja pisałem o Nokii, Marek Rabij z Newsweeka o Sony Ericssonie, a Michał Młynarczyk wspomagał z Londynu. Co z tego wynikło? Niecierpliwych zapraszam do kiosków, a stałych czytelników na najbliższą niedzielę (26 września), kiedy tekst pt. "Pomysł pilnie kupię" opublikujemy.
Tak zwany lead do tekstu jest następujący: Nokia i Sony Ericsson stworzyły telefonię komórkową. Dziś nie wiedzą, jak na niej zarabiać, więc wołają na pomoc Bonda i Pamelę Anderson.
Jeszcze mało? No to pierwszy akapit jest taki: - Nie jesteśmy Google'm ani Apple'm i nie będziemy przepraszać - grzmiał wiceprezes Nokii Niklas Savander prowadzący w zeszłym tygodniu główną prezentację londyńskiego Nokia World - dorocznego spotkania partnerów biznesowych fińskiego koncernu. Mówił w zastępstwie zwolnionego kilka dni wcześniej prezesa Olli-Pekka Kallasvuo oraz nowego szefa Stephena Elopa, których w Londynie nie było.
Reszta w kioskach lub w niedzielę.