REKLAMA

Ci z Symbianem klikają częściej niż ci z iPhone'm

Bardzo interesujący wynik przynosi raport firmy Smaato zajmującej się sprzedażą mobilnych reklam, który dowodzi, że amerykańscy użytkownicy telefonów z systemem operacyjnym Symbian (Nokia) klikają w reklamy 2,7 raza częściej niż użytkownicy iPhone'a.

Ci z Symbianem klikają częściej niż ci z iPhone’m
REKLAMA

Co ciekawe wyniki te obejmują jedynie rynek amerykański, a tam Symbian radzi sobie dużo gorzej niż w Europie, gdzie mobilny system operacyjny Nokii dominuje na rynku smartfonów. Tak zwany CTR (click through rate), który aktualnie stanowi wyznacznik benchmarków na rynku reklamy, Smaato ocenia w swoim badaniu na 339 punktów. iPhone generuje jedynie 125 punktów CTR. Android nie dochodzi do 100 punktów - 96, a najgorzej wypadają użytkownicy BlackBarry - jedynie 58 punktów.

REKLAMA

 

REKLAMA

Świetny komentarz do raportu przeczytać można w serwisie GigaOm: Może Apple wybrało nie ten system operacyjny co trzeba do implementacji swojej platformy reklamowej iAd??

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-11-26T20:00:12+01:00
Aktualizacja: 2025-11-26T18:48:46+01:00
Aktualizacja: 2025-11-26T17:17:57+01:00
Aktualizacja: 2025-11-26T16:48:47+01:00
Aktualizacja: 2025-11-26T16:24:43+01:00
Aktualizacja: 2025-11-26T15:54:32+01:00
Aktualizacja: 2025-11-26T15:33:04+01:00
Aktualizacja: 2025-11-26T14:58:54+01:00
Aktualizacja: 2025-11-26T14:39:33+01:00
Aktualizacja: 2025-11-26T14:33:54+01:00
Aktualizacja: 2025-11-26T13:08:53+01:00
Aktualizacja: 2025-11-26T13:04:06+01:00
Aktualizacja: 2025-11-26T10:16:46+01:00
Aktualizacja: 2025-11-26T08:37:34+01:00
Aktualizacja: 2025-11-25T20:57:39+01:00
Aktualizacja: 2025-11-25T19:32:38+01:00
Aktualizacja: 2025-11-25T19:19:31+01:00
Aktualizacja: 2025-11-25T18:06:12+01:00
Aktualizacja: 2025-11-25T17:23:01+01:00
Aktualizacja: 2025-11-25T16:07:18+01:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA