REKLAMA

Ci z Symbianem klikają częściej niż ci z iPhone'm

Bardzo interesujący wynik przynosi raport firmy Smaato zajmującej się sprzedażą mobilnych reklam, który dowodzi, że amerykańscy użytkownicy telefonów z systemem operacyjnym Symbian (Nokia) klikają w reklamy 2,7 raza częściej niż użytkownicy iPhone'a.

Ci z Symbianem klikają częściej niż ci z iPhone’m
REKLAMA

Co ciekawe wyniki te obejmują jedynie rynek amerykański, a tam Symbian radzi sobie dużo gorzej niż w Europie, gdzie mobilny system operacyjny Nokii dominuje na rynku smartfonów. Tak zwany CTR (click through rate), który aktualnie stanowi wyznacznik benchmarków na rynku reklamy, Smaato ocenia w swoim badaniu na 339 punktów. iPhone generuje jedynie 125 punktów CTR. Android nie dochodzi do 100 punktów - 96, a najgorzej wypadają użytkownicy BlackBarry - jedynie 58 punktów.

REKLAMA

 

REKLAMA

Świetny komentarz do raportu przeczytać można w serwisie GigaOm: Może Apple wybrało nie ten system operacyjny co trzeba do implementacji swojej platformy reklamowej iAd??

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-07-04T21:32:39+02:00
Aktualizacja: 2025-07-04T21:02:44+02:00
Aktualizacja: 2025-07-04T20:19:35+02:00
Aktualizacja: 2025-07-04T19:49:56+02:00
Aktualizacja: 2025-07-04T18:32:35+02:00
Aktualizacja: 2025-07-04T18:20:29+02:00
Aktualizacja: 2025-07-04T18:11:06+02:00
Aktualizacja: 2025-07-04T17:44:11+02:00
Aktualizacja: 2025-07-04T15:08:39+02:00
Aktualizacja: 2025-07-04T12:43:15+02:00
Aktualizacja: 2025-07-04T06:01:00+02:00
Aktualizacja: 2025-07-03T18:10:25+02:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA