REKLAMA

Ci z Symbianem klikają częściej niż ci z iPhone'm

Bardzo interesujący wynik przynosi raport firmy Smaato zajmującej się sprzedażą mobilnych reklam, który dowodzi, że amerykańscy użytkownicy telefonów z systemem operacyjnym Symbian (Nokia) klikają w reklamy 2,7 raza częściej niż użytkownicy iPhone'a.

Ci z Symbianem klikają częściej niż ci z iPhone’m
REKLAMA

Co ciekawe wyniki te obejmują jedynie rynek amerykański, a tam Symbian radzi sobie dużo gorzej niż w Europie, gdzie mobilny system operacyjny Nokii dominuje na rynku smartfonów. Tak zwany CTR (click through rate), który aktualnie stanowi wyznacznik benchmarków na rynku reklamy, Smaato ocenia w swoim badaniu na 339 punktów. iPhone generuje jedynie 125 punktów CTR. Android nie dochodzi do 100 punktów - 96, a najgorzej wypadają użytkownicy BlackBarry - jedynie 58 punktów.

REKLAMA

 

REKLAMA

Świetny komentarz do raportu przeczytać można w serwisie GigaOm: Może Apple wybrało nie ten system operacyjny co trzeba do implementacji swojej platformy reklamowej iAd??

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-08-22T19:58:50+02:00
Aktualizacja: 2025-08-22T17:51:49+02:00
Aktualizacja: 2025-08-22T15:49:54+02:00
Aktualizacja: 2025-08-22T15:31:31+02:00
Aktualizacja: 2025-08-22T13:43:58+02:00
Aktualizacja: 2025-08-22T13:17:06+02:00
Aktualizacja: 2025-08-22T13:02:06+02:00
Aktualizacja: 2025-08-22T12:26:05+02:00
Aktualizacja: 2025-08-22T11:53:07+02:00
Aktualizacja: 2025-08-22T11:22:03+02:00
Aktualizacja: 2025-08-22T06:34:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-21T20:22:31+02:00
Aktualizacja: 2025-08-21T18:45:43+02:00
Aktualizacja: 2025-08-21T17:55:40+02:00
Aktualizacja: 2025-08-21T17:22:28+02:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA