REKLAMA

Ci z Symbianem klikają częściej niż ci z iPhone'm

Bardzo interesujący wynik przynosi raport firmy Smaato zajmującej się sprzedażą mobilnych reklam, który dowodzi, że amerykańscy użytkownicy telefonów z systemem operacyjnym Symbian (Nokia) klikają w reklamy 2,7 raza częściej niż użytkownicy iPhone'a.

Ci z Symbianem klikają częściej niż ci z iPhone’m
REKLAMA

Co ciekawe wyniki te obejmują jedynie rynek amerykański, a tam Symbian radzi sobie dużo gorzej niż w Europie, gdzie mobilny system operacyjny Nokii dominuje na rynku smartfonów. Tak zwany CTR (click through rate), który aktualnie stanowi wyznacznik benchmarków na rynku reklamy, Smaato ocenia w swoim badaniu na 339 punktów. iPhone generuje jedynie 125 punktów CTR. Android nie dochodzi do 100 punktów - 96, a najgorzej wypadają użytkownicy BlackBarry - jedynie 58 punktów.

REKLAMA

 

REKLAMA

Świetny komentarz do raportu przeczytać można w serwisie GigaOm: Może Apple wybrało nie ten system operacyjny co trzeba do implementacji swojej platformy reklamowej iAd??

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-07-30T14:00:42+02:00
Aktualizacja: 2025-07-30T12:47:57+02:00
Aktualizacja: 2025-07-30T12:16:04+02:00
Aktualizacja: 2025-07-30T09:29:46+02:00
Aktualizacja: 2025-07-30T07:55:45+02:00
Aktualizacja: 2025-07-30T07:30:01+02:00
Aktualizacja: 2025-07-30T06:23:00+02:00
Aktualizacja: 2025-07-30T06:01:00+02:00
Aktualizacja: 2025-07-29T20:07:17+02:00
Aktualizacja: 2025-07-29T17:02:36+02:00
Aktualizacja: 2025-07-29T16:19:09+02:00
Aktualizacja: 2025-07-29T16:02:52+02:00
Aktualizacja: 2025-07-29T15:52:44+02:00
Aktualizacja: 2025-07-29T15:03:39+02:00
Aktualizacja: 2025-07-29T13:14:25+02:00
Aktualizacja: 2025-07-29T12:09:54+02:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA