REKLAMA

Amazon: Kindle do czytania, nie zabawy

Amazon: Kindle do czytania, nie zabawy
REKLAMA

Amazon ma nową strategię rynkowej walki z iPadem. Polega ona na braku strategii? Wbrew pozorom to ciekawy wybór, gdyż według słów szefa Amazon, Jeffa Bezosa, w 90% gospodarstw domowych nie ma „poważnych” czytelników.

– Zawsze są możliwości, aby wykonywać swoją robotę lepiej, jeśli skupisz się na jednym – to ważne słowa Bezosa, bo sygnalizują jedno: Kindle (jako urządzenie) nie będzie się ścigać z iPadem o milion funkcji. W związku z tym nie należy się spodziewać w najbliższym czasie na przykład kolorowego wyświetlacza w Kindle. Amazon chce się skupić na rozwoju usług, czyli dostarczania czytelnikom e-książek na możliwie szerokiej płaszczyźnie platform. Amazon już posiada 6 aplikacji dla 6 różnych urządzeń, włącznie z iPadem, które pozwalają na czytanie książek Amazon bez konieczności kupowania fizycznego czytnika Kindle.

Jak dla nas, to całkiem niegłupia strategia.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-09-12T21:04:55+02:00
Aktualizacja: 2025-09-12T19:15:50+02:00
Aktualizacja: 2025-09-12T17:42:27+02:00
Aktualizacja: 2025-09-12T17:29:48+02:00
Aktualizacja: 2025-09-12T15:45:06+02:00
Aktualizacja: 2025-09-12T15:42:01+02:00
Aktualizacja: 2025-09-12T13:30:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-12T13:00:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-12T11:30:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-12T09:40:19+02:00
Aktualizacja: 2025-09-12T06:45:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-12T06:23:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-11T19:31:53+02:00
Aktualizacja: 2025-09-11T19:18:30+02:00
Aktualizacja: 2025-09-11T18:02:04+02:00
Aktualizacja: 2025-09-11T17:41:37+02:00
Aktualizacja: 2025-09-11T17:21:52+02:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA