REKLAMA

Amazon: Kindle do czytania, nie zabawy

Amazon: Kindle do czytania, nie zabawy
REKLAMA

Amazon ma nową strategię rynkowej walki z iPadem. Polega ona na braku strategii? Wbrew pozorom to ciekawy wybór, gdyż według słów szefa Amazon, Jeffa Bezosa, w 90% gospodarstw domowych nie ma „poważnych” czytelników.

– Zawsze są możliwości, aby wykonywać swoją robotę lepiej, jeśli skupisz się na jednym – to ważne słowa Bezosa, bo sygnalizują jedno: Kindle (jako urządzenie) nie będzie się ścigać z iPadem o milion funkcji. W związku z tym nie należy się spodziewać w najbliższym czasie na przykład kolorowego wyświetlacza w Kindle. Amazon chce się skupić na rozwoju usług, czyli dostarczania czytelnikom e-książek na możliwie szerokiej płaszczyźnie platform. Amazon już posiada 6 aplikacji dla 6 różnych urządzeń, włącznie z iPadem, które pozwalają na czytanie książek Amazon bez konieczności kupowania fizycznego czytnika Kindle.

Jak dla nas, to całkiem niegłupia strategia.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-08-04T20:59:16+02:00
Aktualizacja: 2025-08-04T20:33:07+02:00
Aktualizacja: 2025-08-04T20:07:52+02:00
Aktualizacja: 2025-08-04T18:36:55+02:00
Aktualizacja: 2025-08-04T17:32:30+02:00
Aktualizacja: 2025-08-04T14:38:22+02:00
Aktualizacja: 2025-08-04T12:00:51+02:00
Aktualizacja: 2025-08-04T06:10:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-03T19:46:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-03T16:10:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-03T15:00:00+02:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA