REKLAMA

Amazon: Kindle do czytania, nie zabawy

Amazon: Kindle do czytania, nie zabawy
REKLAMA

Amazon ma nową strategię rynkowej walki z iPadem. Polega ona na braku strategii? Wbrew pozorom to ciekawy wybór, gdyż według słów szefa Amazon, Jeffa Bezosa, w 90% gospodarstw domowych nie ma „poważnych” czytelników.

– Zawsze są możliwości, aby wykonywać swoją robotę lepiej, jeśli skupisz się na jednym – to ważne słowa Bezosa, bo sygnalizują jedno: Kindle (jako urządzenie) nie będzie się ścigać z iPadem o milion funkcji. W związku z tym nie należy się spodziewać w najbliższym czasie na przykład kolorowego wyświetlacza w Kindle. Amazon chce się skupić na rozwoju usług, czyli dostarczania czytelnikom e-książek na możliwie szerokiej płaszczyźnie platform. Amazon już posiada 6 aplikacji dla 6 różnych urządzeń, włącznie z iPadem, które pozwalają na czytanie książek Amazon bez konieczności kupowania fizycznego czytnika Kindle.

Jak dla nas, to całkiem niegłupia strategia.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-07-11T10:45:07+02:00
Aktualizacja: 2025-07-11T09:17:46+02:00
Aktualizacja: 2025-07-11T07:31:52+02:00
Aktualizacja: 2025-07-11T06:25:06+02:00
Aktualizacja: 2025-07-10T19:46:41+02:00
Aktualizacja: 2025-07-10T16:52:19+02:00
Aktualizacja: 2025-07-10T16:33:32+02:00
Aktualizacja: 2025-07-10T16:12:59+02:00
Aktualizacja: 2025-07-10T15:48:53+02:00
Aktualizacja: 2025-07-10T13:41:31+02:00
Aktualizacja: 2025-07-10T12:18:46+02:00
Aktualizacja: 2025-07-10T12:08:04+02:00
Aktualizacja: 2025-07-10T10:42:51+02:00
Aktualizacja: 2025-07-10T09:53:17+02:00
Aktualizacja: 2025-07-10T08:11:11+02:00
Aktualizacja: 2025-07-10T07:00:00+02:00
Aktualizacja: 2025-07-10T06:24:13+02:00
Aktualizacja: 2025-07-10T06:22:00+02:00
Aktualizacja: 2025-07-10T06:11:00+02:00
Aktualizacja: 2025-07-10T06:00:00+02:00
Aktualizacja: 2025-07-09T19:42:40+02:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA