REKLAMA

Darmowe vs. płatne

Darmowe vs. płatne
REKLAMA

Sporo się niedawno pisało na temat faktycznego wymiaru sukcesu AppStore. Poddawano w wątpliwość znaczenie miliardów pobrań aplikacji na iPhone'a, twierdząc, że przecież większość z nich to darmowe produkty. Warto spojrzeć jak wyglądają konkurencyjne sklepy z aplikacjami na smartfony i porównać je z AppStore.

REKLAMA

Aby to zrobić należy sięgnąć do raportu firmy analitycznej Distimo przedstawionego podczas niedawnego Mobile World Congress 2010. O tym, że AppStore to zdecydowanie największy sklep z aplikacjami na smartfony nie trzeba nikogo przekonywać (150 tys. aplikacji vs 20 tys. w Android Market oraz 6 tys. w Ovi Store Nokii). Podobnie jak o tym, że to w AppStore jest największe miesięczne tempo przyrostu nowych aplikacji (14 tys. nowych produktów w AppStore, 3 tys. w Android Market, 734 w Ovi Store). Ale to, że największy procent darmowych aplikacji jest w Android Market (57%), co jest ponad raz tyle co w AppStore (25%) to ciekawa nowa informacja, podobnie jak to, że średnio najdroższe aplikacje znajdują się w sklepie na smartfony BlackBerry.

REKLAMA

Całość ciekawego raportu poniżej:

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-12-10T20:10:38+01:00
Aktualizacja: 2025-12-10T19:12:13+01:00
Aktualizacja: 2025-12-10T18:49:42+01:00
Aktualizacja: 2025-12-10T18:03:50+01:00
Aktualizacja: 2025-12-10T15:49:20+01:00
Aktualizacja: 2025-12-10T14:37:26+01:00
Aktualizacja: 2025-12-10T13:39:58+01:00
Aktualizacja: 2025-12-10T10:30:55+01:00
Aktualizacja: 2025-12-10T09:14:55+01:00
Aktualizacja: 2025-12-10T08:33:28+01:00
Aktualizacja: 2025-12-10T06:45:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-10T06:34:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-10T06:23:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-10T06:12:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-09T21:54:46+01:00
Aktualizacja: 2025-12-09T21:09:52+01:00
Aktualizacja: 2025-12-09T21:00:33+01:00
Aktualizacja: 2025-12-09T19:36:54+01:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA