"Przekrój" będzie pisał o iPhone. Stale będzie pisał
W najnowszym numerze tygodnik "Przekrój" rozpoczął nowy cykl zatytułowany "Korzystaj". Będzie w nim? opisywał aplikacje na iPhone. To efekt zmian w pozycjonowaniu "Przekroju". Czy iPhone pomoże przetrwać na rynku?
W sierpniu "Przekrój" został przejęty przez kontrowersyjnego krakowskiego przedsiębiorcę Grzegorza Hajdarowicza, który do swojego prasowego portfolio dorzucił ostatnio podupadły "Sukces". Branża z zaciekawieniem patrzy na to czy i jak Pan Hajdarowicz poradzi sobie z oboma tytułami, które - mówiąc oględnie - mają niezbyt ciekawe perspektywy przed sobą. "Przekrój" na rynku tygodników opinii trzyma się ogona, daleko z tyłu za "Polityką", "Newsweekiem", czy "Wprost". Pewnie też za "Tygodnikiem Powszechnym" i "Gościem Niedzielnym". I kiedy wszyscy wokół mówią, że "Przekrój" (i pewnie kilka innych tytułów) nie ma szans na przetrwanie, bo na polskim rynku jest miejsce dla dwóch, względnie trzech tygodników opinii, Grzegorz Hajdarowicz z zapałem go zmienia.
Jednym z efektów tych zmian jest pojawienie się nowej stałej rubryki w "Przekroju" zatytułowanej "Korzystaj". Będą w nim opisywane... aplikacje na iPhone'a. Ciekawie "Przekrój" tłumaczy się z nowej rubryki:
Z całą pewnością narażamy się na zarzut, że to tekst płatny, kryptoreklama i tak dalej. Z żalem więc powiadamiamy, że - niestety - nikt nam nie chciał za niniejszy materiał dać pieniędzy - firma Apple nie płaci w Polsce za jakiekolwiek reklamy. Po prostu tak się składa, że połowa działu Cywilizacja używa iPhone'ów i szczerze je uwielbia. Tu z kolei czeka nas zarzut bycia fanbojami i lanserami, ale cóż - tak jest i już.
W pierwszym wydaniu "Korzystaj" na promocyjną tapetę wzięto: Awesome Note, myLite, Files, Convertbot, iHandy Level Free i Scheduler Poland.
Nowy numer "Przekroju" dostępny jest w kioskach...