Tech

"Przekrój" będzie pisał o iPhone. Stale będzie pisał

W najnowszym numerze tygodnik „Przekrój” rozpoczął nowy cykl zatytułowany „Korzystaj”. Będzie w nim? opisywał aplikacje na iPhone. To efekt zmian w pozycjonowaniu „Przekroju”. Czy iPhone pomoże przetrwać na rynku?

W sierpniu „Przekrój” został przejęty przez kontrowersyjnego krakowskiego przedsiębiorcę Grzegorza Hajdarowicza, który do swojego prasowego portfolio dorzucił ostatnio podupadły „Sukces”. Branża z zaciekawieniem patrzy na to czy i jak Pan Hajdarowicz poradzi sobie z oboma tytułami, które – mówiąc oględnie – mają niezbyt ciekawe perspektywy przed sobą. „Przekrój” na rynku tygodników opinii trzyma się ogona, daleko z tyłu za „Polityką”, „Newsweekiem„, czy „Wprost„. Pewnie też za „Tygodnikiem Powszechnym” i „Gościem Niedzielnym„. I kiedy wszyscy wokół mówią, że „Przekrój” (i pewnie kilka innych tytułów) nie ma szans na przetrwanie, bo na polskim rynku jest miejsce dla dwóch, względnie trzech tygodników opinii, Grzegorz Hajdarowicz z zapałem go zmienia.

Jednym z efektów tych zmian jest pojawienie się nowej stałej rubryki w „Przekroju” zatytułowanej „Korzystaj”. Będą w nim opisywane… aplikacje na iPhone’a. Ciekawie „Przekrój” tłumaczy się z nowej rubryki:

Z całą pewnością narażamy się na zarzut, że to tekst płatny, kryptoreklama i tak dalej. Z żalem więc powiadamiamy, że – niestety – nikt nam nie chciał za niniejszy materiał dać pieniędzy – firma Apple nie płaci w Polsce za jakiekolwiek reklamy. Po prostu tak się składa, że połowa działu Cywilizacja używa iPhone’ów i szczerze je uwielbia. Tu z kolei czeka nas zarzut bycia fanbojami i lanserami, ale cóż – tak jest i już.


W pierwszym wydaniu „Korzystaj” na promocyjną tapetę wzięto: Awesome Note, myLite, Files, Convertbot, iHandy Level Free i Scheduler Poland.

Nowy numer „Przekroju” dostępny jest w kioskach…

przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst