REKLAMA

Apps for Everything

Apps for Everything
REKLAMA
REKLAMA

W ostatnim czasie Apple wdrożyło kilka zmian, które mają na celu promocję najlepszych aplikacji dostępnych w AppStore. Rozmiar sklepu poszerzany do granic możliwości poprzez dziesiątki tysięcy dostępnych w nich aplikacji powoduje, że nawigacja po nim staje się niezwykle trudna.

Od wielu miesięcy Apple prowadzi intensywną kampanię reklamową iPhone'a opartą na promocji aplikacji dostępnych w AppStore. Niedawno wprowadzono do AppStore znaną z iTunes funkcję "Genius", a wczoraj zaprezentowano nową podstroną na apple.com - Apps for Everything. Nowa podstrona pozostaje w zgodności z marketingowym pozycjonowaniem zarówno iPhone'a, jak i AppStore. W dwunastu kategoriach tematycznych prezentowane są wybrane aplikacje, które przydadzą się użytkownikom przy, m.in. gotowaniu, pracy, ćwiczeniach fizycznych, zarządzaniu pieniędzmi, zabawie, czy podróżowaniu.

REKLAMA

To druga podstrona, która ma na celu promocję najbardziej przydatnych aplikacji dostępnych w AppStore. Niecały rok temu, w listopadzie 2008 r. Apple przygotowało podstronę iPhone Your Life.

Trzeba przyznać, że Apple robi sporo, aby zadowolić zarówno użytknowników iPhone'a i iPoda toucha, jak również deweloperów. Pomimo pojawiających się coraz częściej narzekań na system akceptacji aplikacji do programu AppStore przez Apple warto pamiętać, że koszt dotarcia do 50 milionów potencjalnych klientów jest praktycznie żaden. Trudno znaleźć inny taki rynek, który w jednym momencie oferowałby dostęp do tak licznej bazy potencjalnych klientów.

Warto też pamiętać o gigantycznych liczbach jakie stoją za AppStore:
- 85 tysięcy dostępnych aplikacji;
- 2 miliardy pobrań;
- 125 tysięcy zarejestrowanych deweloperów

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA