REKLAMA

Trzy nowe reklamy iPhone'a - konsekwentnie w strategii

Apple zaprezentowało trzy nowe reklamy iPhone'a: Itchy, Office oraz Student. To kolejne spoty reklamowe przedstawiające aplikacje z AppStore. Apple konsekwentnie stawia na największą przewagę konkurencyjną iPhone'a - sklep z ponad 30 tysiącami aplikacji. Na uwagę zasługuje również konsekwentna realizacja strategii marketingowej.

Trzy nowe reklamy iPhone’a – konsekwentnie w strategii
REKLAMA

Nieprzypadkowo Apple zaprezentowało trzy nowe spoty. Każda z nich prezentuje aplikacje, które przydają się w kompletnie innych warunkach. To zamierzony zabieg pokazujący szerokie możliwości iPhone'a i podkreślenie, że gadżet Apple nie jest pozycjonowany ani jako produkt typowo dla młodzieży, ani jako produkt tylko dla biznesu.

I tak "Itchy" przedstawia trzy aplikacje, które przydają się na spacerach w otoczeniu pięknej natury.
Compass Go - programik, który wskaże nam kierunek
iBird Explorer Plus - aplikacja, dzięki której poznamy pewnie wszystkie możliwe ptaki
How to Videos - aplikacja z plikami video, które pozwolą nam obronić się przed niebezpieczeństwami czyhającymi na nas w otoczeniu pięknej natury

REKLAMA

Spot zatytułowany "Office" przedstawia trzy aplikacje, które przydadzą się w prowadzeniu biznesu, szczególnie jeśli zajmujemy się wysyłkową sprzedażą produktów.
Credit Card Terminal - aplikacja, dzięki której dokonamy płatności przez iPhone'a
Print & Share - programik, z którym wydrukujemy odpowiednie dokumenty
FedEx Mobile - program, za pomocą którego będziemy wiedzieli gdzie aktualnie znajduje się nasza wysyłka

Reklama "Student" promuje trzy aplikacje, które z pewnością przypadną do gustu studentom.
Apartments - aplikacja, dzięki której można znaleźć mieszkanie do wynajęcia
Snap Tell - rewelacyjny program, dzięki któremu po zrobieniu zdjęcia okładce książki wyszukamy najtańszą ofertę jej zakupu w sieci
Photogene - przydatna aplikacja do edycji zdjęć na iPhone

REKLAMA

Najważniejsza w marketingu jest konsekwentna realizacja strategii marketingowej. Kreacja - o czym często się zapomina - jest tylko elementem realizacji tej strategii, która obok działań reklamowych niesie w sobie zadania: public relations, trade marketingu (tzw. działań przy półce sklepowej), pozycjonowania cenowego oraz pozycjonowania opakowaniem.

Najgorzej na markę i jej wiarygodność wpływają częste zmiany w strategii pozycjonowania. To apropos kolejnych zmian w sposobie komunikacji z klientem przez jednego z gigantów branży IT.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-11-17T20:36:17+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T20:13:44+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T18:51:51+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T18:16:53+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T17:51:09+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T17:30:19+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T17:02:21+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T15:06:58+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T10:52:52+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T09:00:08+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T07:00:19+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T06:20:32+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T06:19:58+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T06:19:11+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T06:15:00+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T06:00:00+01:00
Aktualizacja: 2025-11-16T18:45:00+01:00
Aktualizacja: 2025-11-16T16:00:00+01:00
Aktualizacja: 2025-11-16T07:50:00+01:00
Aktualizacja: 2025-11-16T07:30:00+01:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA