REKLAMA

Trzy nowe reklamy iPhone'a - konsekwentnie w strategii

Apple zaprezentowało trzy nowe reklamy iPhone'a: Itchy, Office oraz Student. To kolejne spoty reklamowe przedstawiające aplikacje z AppStore. Apple konsekwentnie stawia na największą przewagę konkurencyjną iPhone'a - sklep z ponad 30 tysiącami aplikacji. Na uwagę zasługuje również konsekwentna realizacja strategii marketingowej.

Trzy nowe reklamy iPhone’a – konsekwentnie w strategii
REKLAMA

Nieprzypadkowo Apple zaprezentowało trzy nowe spoty. Każda z nich prezentuje aplikacje, które przydają się w kompletnie innych warunkach. To zamierzony zabieg pokazujący szerokie możliwości iPhone'a i podkreślenie, że gadżet Apple nie jest pozycjonowany ani jako produkt typowo dla młodzieży, ani jako produkt tylko dla biznesu.

I tak "Itchy" przedstawia trzy aplikacje, które przydają się na spacerach w otoczeniu pięknej natury.
Compass Go - programik, który wskaże nam kierunek
iBird Explorer Plus - aplikacja, dzięki której poznamy pewnie wszystkie możliwe ptaki
How to Videos - aplikacja z plikami video, które pozwolą nam obronić się przed niebezpieczeństwami czyhającymi na nas w otoczeniu pięknej natury

REKLAMA

Spot zatytułowany "Office" przedstawia trzy aplikacje, które przydadzą się w prowadzeniu biznesu, szczególnie jeśli zajmujemy się wysyłkową sprzedażą produktów.
Credit Card Terminal - aplikacja, dzięki której dokonamy płatności przez iPhone'a
Print & Share - programik, z którym wydrukujemy odpowiednie dokumenty
FedEx Mobile - program, za pomocą którego będziemy wiedzieli gdzie aktualnie znajduje się nasza wysyłka

Reklama "Student" promuje trzy aplikacje, które z pewnością przypadną do gustu studentom.
Apartments - aplikacja, dzięki której można znaleźć mieszkanie do wynajęcia
Snap Tell - rewelacyjny program, dzięki któremu po zrobieniu zdjęcia okładce książki wyszukamy najtańszą ofertę jej zakupu w sieci
Photogene - przydatna aplikacja do edycji zdjęć na iPhone

REKLAMA

Najważniejsza w marketingu jest konsekwentna realizacja strategii marketingowej. Kreacja - o czym często się zapomina - jest tylko elementem realizacji tej strategii, która obok działań reklamowych niesie w sobie zadania: public relations, trade marketingu (tzw. działań przy półce sklepowej), pozycjonowania cenowego oraz pozycjonowania opakowaniem.

Najgorzej na markę i jej wiarygodność wpływają częste zmiany w strategii pozycjonowania. To apropos kolejnych zmian w sposobie komunikacji z klientem przez jednego z gigantów branży IT.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-07-19T16:30:00+02:00
Aktualizacja: 2025-07-19T16:20:00+02:00
Aktualizacja: 2025-07-19T11:53:36+02:00
Aktualizacja: 2025-07-19T08:01:00+02:00
Aktualizacja: 2025-07-19T07:41:00+02:00
Aktualizacja: 2025-07-19T07:31:00+02:00
Aktualizacja: 2025-07-19T07:19:00+02:00
Aktualizacja: 2025-07-18T18:46:19+02:00
Aktualizacja: 2025-07-18T18:09:28+02:00
Aktualizacja: 2025-07-18T16:46:56+02:00
Aktualizacja: 2025-07-18T15:55:10+02:00
Aktualizacja: 2025-07-18T15:47:09+02:00
Aktualizacja: 2025-07-18T15:39:47+02:00
Aktualizacja: 2025-07-18T15:18:32+02:00
Aktualizacja: 2025-07-18T14:33:06+02:00
Aktualizacja: 2025-07-18T13:17:42+02:00
Aktualizacja: 2025-07-18T10:10:26+02:00
Aktualizacja: 2025-07-18T09:35:44+02:00
Aktualizacja: 2025-07-18T09:11:08+02:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA