REKLAMA

Trzecia reality-ad od Microsoftu

10.04.2009 06.15
Trzecia reality-ad od Microsoftu
REKLAMA
REKLAMA

Pojawiła się trzecia i chyba najlepsza reklama Microsoftu z nowej serii reality ad, która celuje w Apple. Najlepsza, ponieważ dialogi są naprawdę zabawne, a i o samej Apple naprawdę sporo.

Powoli staję się fanem nowej serii reklam Microsoftu, ponieważ z odcinka na odcinek jest bardziej naturalnie i zabawnie. Posłuchajcie tylko dialogu pomiędzy Lisą a jej synkiem Jacksonem – brzmi naprawdę naturalnie i z przekąsem typowym dla relacji mama – syn.

W zabawny sposób Microsoft naśmiewa się z Apple. Przechodząc do półki z Makami Lisa wyjaśnia, że Maki są dość popularne dla osobników w wieku jej synka. Bardzo to zgrabna sugestia, że Maki nie są dla dorosłych użytkowników?, a przecież jak wiadomo, to oni głównie kupują komputery. Patrząc na białego MacBooka Jackson oznajmia, że jest trochę za mały. Mama odpowiada mu: „ale takie ładne”. Jackson odpowiada jej jednak, że woli iść na półkę z PC.

W zadziwiający sposób bardzo długo w nowym spocie następuje ekspozycja logo Apple. Jeśli dobrze policzyłem logo Apple widocznie jest w reklamie przez 7 sekund. Dość odważny to zabieg mimo, iż oczywiście kontekst przekazu nie jest zbyt pozytywny dla marki Apple.

Spoty Microsoftu z warsztatowego, jak również marketingowego punktu widzenia (świetny kontekst „matka – syn” budujący ciepłe skojarzenia z marką) są coraz bardziej intrygujące. Ale komentarz to nich w zasadzie pozostaje ten sam.

REKLAMA
REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: tydzień temu
Aktualizacja: tydzień temu
Aktualizacja: tydzień temu
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA