Read - nowa reklama iPhone'a 3G
Na stronach internetowych Apple poświęconych iPhone pojawił się nowy trzydziestosekundowy spot telewizyjny zatytułowany "Read". Po raz kolejny przekaz reklamowy skupia się na aplikacjach dostępnych w AppStore.
Co ciekawe, mając na względu niedawne problemy z akceptacją reklam na niektórych rynkach, w trakcie spotu pojawia się informacja, że przedstawione sekwencje zostały przyspieszone. Na końcu spotu pojawia się informacja, że 3G nie jest dostępne we wszystkich lokalizacjach.
Wydaje się, że wobec kolejnych debiutów rynkowych konkurentów iPhone'a Apple zdecydowało się na koncentrację przekazu reklamowego wokół jego największego handicapu niedostępnego dla użytkowników innych telefonów - przepastnego AppStore. Potwierdza to voice-over w nowym spocie, który informuje, że w AppStore znajdziemy aplikacje "prawie do wszystkiego".
AKTUALIZACJA: Jest i kolejna reklama iPhone'a zatytułowana "Fix". Dokładnie w tym samym stylu co "Read".