REKLAMA

Śnieżny patrol wkrótce w AppStore

Możliwości AppStore wydają się być wręcz nieograniczone. Po bardzo ciekawym pomyśle na promocję marki Audi w wirtualnym sklepie z aplikacjami zewnętrznymi na iPhone'a, dzisiejsze serwisy przynoszą informację o nowym, innowacyjnym pomyśle.

Popularna grupa muzyczna Snow Patrol pracuje z Apple nad interaktywną aplikacją na iPhone'a/iPoda touch, dzięki której zespół będzie przygotowywał swoich fanów do premiery najnowszego albumu.

Śnieżny patrol wkrótce w AppStore
REKLAMA

Snow Patrol będzie pierwszym zespołem muzycznym, który zdecyduje się na ten sposób promocji. Spekuluje się, że Apple stara się zdobyć zaufanie innych topowych artystów i zaproponować podobny model współpracy.

REKLAMA

Użytkownicy iPhone'a i iPoda touch będą mogli zapoznać się ze stroną graficzną nowego albumu, urywkami muzyki i video oraz tekstami piosenek w formie interaktywnej, cyfrowej książeczki przed oficjalną premierą nowego albumu Snow Patrol "A Hundred Million Suns".

Świetny to pomysł i doskonały zabieg promocyjny. Marka iPhone to jedna z najbardziej gorących marek ostatnich miesięcy. Mimo, iż pojawiają się negatywne przekazy na jej temat (głównie w Polsce?), to na świecie dominuje zachwyt telefonem firmy Apple i możliwościami AppStore. Próba wspólnych cross-promocji iPhone'a z innymi markami wydaje się być strzałem w dziesiątkę dla obu stron: iPhone zyskuje wiarygodność i "legitymatyzację" w oczach konsumentów i inwestorów, a marki z nim współpracujące bardzo pozytywne atrybuty dla swojej komunikacji związane z "cool, fresh, jazzy i trendy" gadżetem.

REKLAMA

Wydaje się być nieuniknione, że w niedalekiej przyszłości aplikacje promocyjne z wartością dodaną zdominują AppStore (i zapewne wirtualne sklepy z aplikacjami na inne urządzenia mobilne). Już wkrótce promowane będą tam największe premiery kinowe, muzyczne, softwarowe, czy wydarzenia medialne. Niedługo potem, dzięki usługom lokalizacyjnym w iPhone i innych urządzeniach mobilnych, w naszych telefonach promować się będą lokalne kwiaciarnie, restauracje, czy nawet? agencje towarzyskie.

Zdaje się, że dzięki AppStore obserwować będziemy dynamiczny rozwój nowego nośnika promocyjno-reklamowego.

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA