Apple skarżone za wady iPhone'a 3G
Tego można było się spodziewać, szczególnie po konsumentach w Stanach Zjednoczonych. Niezadowolona klientka firmy Apple, która zakupiła iPhone'a 3G wniosła pozew przeciwko producentowi oskarżając go o podawanie nieprawdy w przekazach marketingowych na temat szybkości nowego telefonu Apple.
Jessica Alena Smith z Alabamy w Stanach Zjednoczonych ma nadzieję, że jej sprawa stanie się pozwem zbiorowym przeciwko Apple. Według Pani Smith, działanie i funkcjonalność iPhone'a 3G jest niezgodna z przekazem reklamowym Apple. "Nie dało się nie zauważyć w telewizji reklam iPhone'a 3G, które mówiły, że to urządzenie "dwa razy szybsze za 50% ceny", argumentuje Jessica Smith w pozwie. Wkrótce po zakupie telefonu zdała sobie sprawę, że połączenia internetowe, e-maile, SMS i inne narzędzia komunikacyjne działają dużo wolniej niż obiecywano. Ponadto tylko w ? czasu użytkowania iPhone'a 3G udało się Pani Smith połączyć z siecią 3G w AT&T, pomimo faktu, że na terenie, w którym Pani Smith mieszka jest doskonałe pokrycie siecią 3G w AT&T.