Społem otwiera ogólnopolski sklep internetowy. Młody, skusisz się na promocję?

Społem zdecydował się na zjednoczenie sklepów i otwarcie wspólnej platformy e-commerce. Dzięki uruchomieniu sklepu w sieci liczy na przyciągnięcie młodszych klientów i rozwój oferty.

PSS Społem uruchamia platformę do e-handlu, na której będzie sprzedawać większość spośród swoich produktów, skupiając się głównie na e-grocery. Projekt ma zrzeszać pojedyncze sklepy w jednym miejscu, unowocześnić wizerunek wszystkich spółdzielni i usprawnić jej działanie podczas pandemii koronawirusa.

Społeczny sklepik

Społem uruchamia internetowy sklep spożywczy, który został zaprojektowany i wykonany na potrzeby wszystkich spółdzielni zrzeszonych w KZRSS „Społem”

zapowiada prezes „Społem” Paweł Kochański.

Pośród 240 spółdzielni spożywców zrzeszonych w KZRSS Społem są już takie posiadające własne, lokalne sklepy internetowe, ale zarząd chce przenieść cały e-commerce na jedną wspólną platformę. Chce dzięki temu przyciągnąć uwagę młodszych konsumentów i oczywiście ułatwić handel w czasie pandemii.

Bizblog.pl poleca

Nasze rozwiązanie będzie realizować dwa cele – wzrost sprzedaży spółdzielni oraz odświeżenie i wspólną promocję marki Społem. W ciągu trzech lat chcielibyśmy osiągnąć 5-proc. udział w sprzedaży asortymenty spożywczego

tłumaczy Kochański.

E-sprzedaż obejmie większość asortymentu „Społem”, produkty spożywcze, galanterię, chemię gospodarczą czy sprzęt AGD, ale clue oferty ma być e-grocery, a także… catering.

Ponadto planujemy uruchomić moduł cateringowy online w odpowiedzi na zapotrzebowanie części spółdzielni posiadających gastronomię. Duży obszar działalności sklepu poświęcony jest na produkty sprzedawane pod marką własną Społem

dodaje prezes zarządu.

Podążając za trendami

W wersji testowej serwisu klienci mogą wpisać swój kod pocztowy, po czym przedstawiona im będzie oferta produktów z pobliskiego regionu. 

Uruchomienie sklepu internetowego to element strategii Społem, która zakłada mocniejsze otwarcie się na młodszego konsumenta. Społem rozwijając się na rynku e-grocery, chce wykorzystać atut, którego brakuje niektórym innym graczom działającym w tym kanale, ponadto spółdzielnie spożywców rozrzucone są po całej Polsce, co pozwoli osiągnąć odpowiedni zasięg przedsięwzięcia

informuje Paweł Kochański.

Nowych sklepów internetowych przybywa w zastraszającym tempie już od drugi miesiąc.

Społem jest jednym z ostatnich większych graczy na polskim rynku, którzy zdecydowali się na eksperyment ze swoją własną platformą do sprzedaży w sieci. Oprócz większych dyskontów pokroju Biedronki lub Kauflandu, kroki ku e-sklepowi postawiły już nawet STOR czy Stokrotka.