Polski system automatyzacji marketingu podbija kolejne rynki
Opracowany przez polską firmę system automatyzacji marketingu już wkrótce zostanie wdrożony przez fińską grupę Ferratum. Platforma będzie wykorzystywana we wszystkich spółkach grupy, od europejskich, po zlokalizowane w Nowej Zelandii oraz Australii.
System SALESmanago jest największą tego typu platformą w Polsce oraz jednym z pierwszych tego typu produktów na terenie całej Europy. Polskie narzędzie klasy Marketing Automation znajduje się także w światowej czołówce w swojej kategorii, według Datanyze zajmując globalnie 12 miejsce pod względem wielkości.
Z rozwiązania SALESmanago korzysta ponad 1000 firm, w tym m.in. Komputronik, Merlin, Link4, Noble Bank czy Getin Bank. Dzięki niemu są one w stanie identyfikować osoby pojawiające się na stronie oraz monitorować ich zachowanie. W rezultacie system umożliwia przygotowanie dopasowanej do potrzeb klienta komunikacji w różnych kanałach marketingowych.
Docelowo polski system ma "bez kompleksów konkurować na globalnym rynku". Nawiązanie współpracy z Ferratum Bank, z całą pewnością pomoże w realizacji tych planów - spółki tej grupy znajdują się w 20 krajach na całym świecie.
Na początku tego roku krakowska spółka Benhauer doczekała się inwestycji opiewającej na 5 mln złotych. Inwestorem i nowym właścicielem 20% akcji był Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer, do której należy m.in. inPost oraz Paczkomaty.