REKLAMA
  1. Rozrywka
  2. VOD

Stało się: Disney+ wprowadza reklamy. Myszka Miki wyprzedziła Netfliksa

O tym, że Disney+ planuje wprowadzić pakiet z reklamami, słyszy się już od pewnego czasu. Teraz zapowiedzi stały się faktem: użytkownicy zaczęli otrzymywać pierwsze e-maile z aktualizacją polityki prywatności serwisu.

04.10.2022
11:29
disney plus reklamy pakiet cena oferta
REKLAMA

Dołącz do Disney+ z tego linku i zacznij oglądać głośne filmy i seriale.

Disney+ wyprzedził w swych planach Netfliksa i już rozpoczął proces wprowadzania pakietu z reklamami. Od maja mówiło się, że tańszy abonament, w którym wyświetlane będą materiały promocyjne, ma debiutować do końca tego roku - na razie tylko w USA. Stało się - serwis potwierdził już, że dołączył do grona opracowującej nowe pakiety konkurencji.

REKLAMA
Disney+: październik 2022

Disney+ wprowadza pakiet z reklamami: pierwsze informacje

Do użytkowników Disney+ zaczęły przychodzić maile z aktualizacją polityki prywatności platformy. "Przed uruchomieniem pakietu z reklamami w Disney+ chcieliśmy Cię poinformować, że wprowadzamy odpowiednie aktualizacje do naszej Umowy abonenckiej" - pisze Disney, informując przy okazji, że nowa polityka zacznie obowiązywać od 3 listopada tego roku. Z całą pewnością pakiet pojawi się wówczas w USA oraz Kanadzie - nie wiemy, czy tego samego dnia trafi również do Polski, ale jest to mało prawdopodobne.

REKLAMA

Już 8 grudnia dojdzie do podwyżki cen subskrypcji we wspomnianych krajach - z 7,99 do 10,99 dolarów dla wszystkich, którzy nie chcą oglądać reklam. Nowy pakiet otrzyma starą cenę 7,99 dolców. Podobno w założeniu na jedną godzinę filmu czy serialu przypadną cztery minuty materiałów promocyjnych, ale na początku czas ich trwania ma być znacznie krótszy. Spoty mają być, rzecz jasna, w pełni family-friendly - nie będą zatem dotyczyć polityki czy używek, np. alkoholu. Podobno Disney+ nie będzie też wyświetlać reklam w treściach stworzonych z myślą o młodszych odbiorcach.

Niektórzy narzekają, że w ten sposób serwisy VOD stają się "sequelem" kablówki i telewizji satelitarnej, choć przecież miały być czymś więcej. Trudno jednak dziwić się włodarzom, że poszerzają ofertę również dla tych, których marketing nie odstrasza i cieszą się z możliwości tańszej opcji abonamentu. Ten tryb lada dzień stanie się standardem we wszystkich liczących się platformach. Wojna streamingowa trwa w najlepsze.

Publikacja zawiera linki afiliacyjne Grupy Spider's Web.

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA