Muzyka  /  News

Ekipa chilluje przy piwie Wojewódzkiego i Palikota. Nowy teledysk wygląda trochę jak reklama

Picture of the author

Ekipa Friza wypuściła nowy teledysk, który pewnie będzie wakacyjnym przebojem wśród nastolatków. „Chill” w nieco ponad godzinę od publikacji wykręcił pół miliona wyświetleń. I już zdołał wywołać kontrowersję. Wszystko przed trunek spożywany przez yotuberów.

Ekipa to grupa youtuberów pod wodzą Karola „Friza” Wiśniewskiego, która w ostatnim zawładnęła umysłami młodych ludzi. Wszystko co wychodzi z ich rąk, zamienia się w złoto. Ich pierwszy, i jak na razie największy hit, „3KIPA” do tej pory obejrzano 48 milionów razy. Jednak to nie za jego sprawą są w ostatnim czasie na ustach wszystkich, ale dzięki lodom firmy Koral sygnowanych ich logiem. Schodzą ze sklepów jak świeże bułeczki, a na Allegro są wystawiane.... opakowania po nich za tysiące złotych.

„CHILL” ma szansę stać się młodzieżowym przebojem wakacji 2021

„CHILL” to kolejna po „3KIPA” i „ZAEBIŚCIE” piosenka z nadchodzącej płyty internetowych celebrytów. Utrzymana jest w letnim, spokojnym nastroju. „Wyluzujmy się na parę chwil” słyszymy w refrenie. Podobnie jest z teledyskiem: Ekipa jest w tropikach, tańczy, moczy nogi w basenie, jeździ na motocyklach po plaży i bawi się przy ognisku. Czilera, utopia.

Uwagę internautów zwróciło jednak piwo sączone przez youtuberów. I to nie dlatego, że ich głównymi odbiorcami są nieletni. Zwykle w klipach marki są ukyrwane, tymczasem niektóre ujęcia „Chill” przypominają spot reklamowy. Wojtek Kardys, spec od social mediów i marketingu, zauważa, że teledysk nie ma oznaczenia o lokowaniu produktu. „Coś czuję, że zrobi się z tego gównoburza” napisał Kardys.

Trunek pity przez Ekipę to Buh – piwo firmowane przez byłego polityka Janusza Palikota oraz dziennikarza Kubę Wojewódzkiego. Początkowo było promowane zawartym w nim rzekomo CBD. To składnik konopi indyjskiej, który nie jest psychoaktywny jak THC, ale może pomóc w rozluźnieniu lub jak to mówią młodzi – wyczilować. Szybko jednak okazało się, że to tylko chwyt marketingowy, a w Buhu nie ma ani grama kannabinoidów.

Oscarowe i głośne tytuły możesz obejrzeć w CHILI za darmo dzięki nowej promocji Logitech – sprawdź

przeczytaj następny tekst