Muzyka  /  News

Ten Typ Mes i Gverilla w teledysku do numeru „Nowy rok, nowy ja”. Klip nakręcono za pomocą smartfonów OPPO

ten typ mes gverilla

Cały świat liczy, że najbliższy rok będzie pod każdym względem lepszy od trudnego dla wszystkich 2020. Chęć mocnego wejścia w najbliższe miesiące pokazali też Gverilla i Ten Typ Mes, którzy we współpracy z firmą OPPO stworzyli teledysk do piosenki Nowy rok, nowy ja. Materiał jest już dostępny na platformie YouTube.

Mateusz Kochaniec, znany pod pseudonimem Gverilla, to urodzony w Lublinie wokalista tworzący muzykę z pogranicza hip-hopu i R&B. Na swoim koncie ma już dwie EP-ki „VI YD” oraz „Element EP”, a także wydany w zeszłym roku pełnoprawny album „Hologram LP”. W przeszłości współpracował też z takimi artystami jak Margaret, Tymek i Solar. Debiutancka płyta Gve zadebiutowała na 6. miejscu listy OLiS i doczekała się pozytywnych recenzji w mediach.

Urodzony w 1996 roku muzyk otrzymał niedawno ofertę współpracy ze strony producenta elektroniki użytkowej OPPO i stworzył w jej ramach nową piosenkę pt. Nowy rok, nowy ja. Gościnny występ w utworze (i powstałym później teledysku) zaliczył doświadczony na muzycznej scenie Ten Typ Mes, który w rozmowie z firmą podkreślił spontaniczność całego przedsięwzięcia:

Gve zgłosił się do mnie w sprawie zwrotki i trafił na tzw. płodny okres. Złapałem przynęty: zgrabny zbiór obserwacji Mateusza i bit Kushy - dający przestrzeń na wokal z eleganckim, nisko granym flecikiem (...) Spontaniczna akcja i fajne przyjęcie nagranej-ot-tak-piosenki ustawia „Nowy rok...” w Top 3 moich spontanicznych featów.

Dostępny na YouTubie teledysk do utworu Nowy rok, nowy ja został nagrany z wykorzystaniem trzech smarfonów OPPO Reno4 Pro 5G.

Reżyserem wideoklipu jest Igor Ignacy Leśniewski pracujący wcześniej dla takich marek jak Vogue i Johnnie Walker, a także twórców pokroju Kukona, Gibbsa, Nocnego, Qry i Przyłu. Teledysk został zmontowany z 7 godzin surowego materiału i nie był poddawany w trakcie tego procesu korekcji kolorów.

Nowy rok, nowy ja w warstwie tekstowej opowiada o samorozwoju i świeżych otwarciach, a Gverilla i Ten Typ Mes w swoich partiach poruszyli też takie tematy jak ekologia, trudny rok 2020 i postępujący progres technologiczny. Wideo doczekało się już ponad 90 tys. wyświetleń na platformie YouTube. Piosenka jest też dostępna w najpopularniejszych serwisach do streamingu muzyki.