REKLAMA
  1. bizblog
  2. Zakupy

Program Pieluchy+ w Biedronce. Sieć rozdaje prezenty klientom na swoje 25. urodziny

Biedronka wraz z marką Dada rozdają paczki z artykułami dla dzieci, które przyszły na świat w 2020 roku.

04.02.2020
6:42
Program Pieluchy+ w Biedronce. Sieć rozdaje prezenty klientom na swoje 25. urodziny
REKLAMA

W komunikacje prasowym sieć sklepów Biedronka poinformowała, że we współpracy z marką Dada chce wesprzeć rodziców nowo narodzonych dzieci darmowymi paczkami z prezentami z okazji przyjścia na świat ich pociech.

REKLAMA

Pieluchy zamiast Świeżaków

Od 3 lutego rodzice mogą rejestrować się na stronie www.dadaclub.pl, aby otrzymać „powitalną paczkę” od Biedronki.

Akcja dotyczy dzieci urodzonych na terenie Polski w 2020 roku, ale przyszli rodzice również mogą się o nią ubiegać - paczkę otrzymają po narodzinach i późniejszym potwierdzeniu, wpisanych na stronie internetowej, danych.

Paczka powitalna Dada to inicjatywa, z której jesteśmy szczególnie dumni. Marka Dada cieszy się zaufaniem tysięcy rodzin w Polsce, a dzięki nowemu programowi możemy być jeszcze bliżej radosnych chwil narodzin. Naszą misją jest wspieranie rodziców oraz ich pociech, dlatego mamy nadzieję, że nasza paczka sprawi przyjemność wszystkim tym, do których trafi i ułatwi pierwsze wspólne chwile z dzieckiem -

powiedziała Agata Maj, dyrektor w sieci Biedronka.

W paczkach mają znaleźć się pieluchy, chusteczki nawilżane oraz specjalne patyczki higieniczne od firmy Dada.

Partnerem akcji jest także Poczta Polska, która ma zająć się dostarczaniem prezentów do domów.

Grafika załączona do komunikatu prasowego

Ćwierćwiecze

Biedronka w tym roku świętuje swoje 25. urodziny i jest to pierwsza akcja z jej udziałem, która ma zapewne zachęcić klientów do pozostania wiernych koncernowi.

Sklep w komunikacie wielokrotnie oraz bardzo dosadnie podkreśla, że jest przyjazny dzieciom i od lat wspiera rodziców.

REKLAMA

Ta kampania marketingowa będzie prowadzona do końca lutego w telewizji, radiu, internecie, mediach społecznościowych i sklepach Biedronka, a za jej zaplanowanie i wykreowanie odpowiedzialny jest dom mediowy Wavemaker. Można się jednak spodziewać, że to nie ostatnia tak szeroko zakrojona akcja planowana przez koncern na ten jubileuszowy rok.

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA