Boty z Polski wytropią sarkazm w twoim komentarzu. SentiOne wprowadza właśnie nowe funkcje

SentiOne uruchomił nową funkcję analizę Owned Media. Korzystając z niej, firmy mogą zbadać skuteczność działań we wszystkich swoich kanałach mediów społecznościowych. Firma przekonuje, że to pierwsze takie rozwiązanie na rynku.

SentiOne właśnie udostępnił bezpłatnie wszystkim swoim klientom analizę Owned Media. Nowa funkcja da możliwość zbadania efektów działań podjętych dla poszczególnych marek we wszystkich kanałach społecznościowych w jednym miejscu bez konieczności logowania się na różnych platformach. Na razie analiza jest dostępna dla Facebooka i Instagrama, a wkrótce dla Twittera i LinkedIna).

Analiza zasięgów w SentiOne Owned Media.

Bizblog.pl poleca

SentiOne zapowiada nowe funkcje

Martyna Gostomska, Product Owner w SentiOne, przekonuje, że na rynku brakowało rozwiązania, które pozwalałoby tak sprawnie łączyć social listening (informacje o tym, co na dany temat piszą internauci) z analizą kanałów własnych. Nowa funkcja jest dostępna we wszystkich 75 językach obsługiwanych przez platformę.

Celem budowania analizy Owned Media jest pomoc markom w lepszym planowaniu i ocenie ich wyników dzięki precyzyjnym metrykom i inteligentnym wglądom w ich działanie online – tłumaczy Martyna Gostomska

I dodaje, że dzięki nowej funkcji klienci będą mogli zyskać odpowiedzi na takie pytania jak:

  • „Jak skuteczna była nasza ostatnia kampania marketingowa?”
  • „Kto jest naszym klientem docelowym?”
  • „Które treści były lepsze?”
  • „Jaki jest zysk z naszej reklamy?”

Testy nowej funkcji z największymi polskimi markami konsumenckimi i agencjami marketingowymi przebiegły bardzo pozytywnie. Prawie wszyscy klienci, którym ją przedstawiliśmy, już z niej korzystają i czekają na dodanie kolejnych platform jak Twitter i LinkedIn – informuje Martyna Gostomska.

SentiOne zapowiada, że w styczniu pojawią się nowe funkcje, w tym Profil Idealnego Klienta. Na podstawie danych z monitoringu sieci oraz tzw. first party data, czyli informacji o odbiorcach marki na podstawie bazy osób obserwujących ją w kanałach social media, będzie można określić, jakiej płci jest statystyczny klient marki, ile ma lat, skąd pochodzi, w jakim mieście mieszka i jakim językiem się posługuje.

Chcemy, by SentiOne Listen stała się unikalnym narzędziem analitycznym pozwalającym na całościowe monitorowanie internetu oraz własnych kanałów firm w social media, a także do wielokanałowej obsługi klienta – mówi Bartosz Baziński, założyciel i dyrektor operacyjny w SentiOne.

Sztuczna inteligencja wyczulona na sarkazm

SentiOne to polska platforma do monitorowania internetu, która wykorzystuje zaawansowaną sztuczną inteligencję rozpoznającą intencje autorów wypowiedzi z trafnością na poziomie 96 proc. Firma już od dziesięciu lat rozwija sztuczną inteligencję, która obecnie rozumie ludzkie intencje i jest w stanie wskazać towarzyszące im emocje, jak radość, smutek, złość, rozczarowanie, a nawet sarkazm.

Każdego dnia algorytmy SentiOne gromadzą i analizują ponad 40 mln wzmianek z domen publicznych z całego świata, takich jak media społecznościowe, fora, serwisy informacyjne czy blogi.