REKLAMA
  1. bizblog
  2. Zakupy

Tego jeszcze w Lidlu nie było. Zobaczcie tylko te opakowania. Będzie akcja jak z lodami Ekipy?

9 lutego do stałej oferty Lidla trafiły dwa nowe produkty spożywcze: wegańska Matcha Latte oraz Milk Tea, za którymi stoją muzycy Quebonafide i FORXST. I teraz bardzo ciekawe, czy oryginalne napitki zrobią furorę jak lody Friza i Ekipy. Wege i na dodatek w eko opakowaniach w 100 proc. z recyklingu? Kupujecie to?

11.02.2022
16:09
lidl-nowosc-hit
REKLAMA

Jak zapewnia Lidl Polska to produkty kierowane do osób poszukujących nowych smaków. Oba napoje, zarówno wersja wegańska, jak i ta z mlekiem UHT mają naturalne, pobudzające działanie. Raper Quebonafide oraz producent muzyczny i DJ FORXST przyznają, że inspiracją była dla nich ich ostatnia podróż po Azji. 

REKLAMA

Po powrocie okazało się, że na europejskim rynku na próżno szukać naszych ukochanych napojów, których skład byłby naturalny, więc postanowiliśmy zrobić je sami - właściwie dla siebie - przyznają artyści.

 class="wp-image-1702102"

Quebonafide i FORXST promują napoje w Lidl Polska

Matcha Latte oraz Milk Tea stworzono pod marką MISS TI. Jak zapewnia sieć Lidl matcha i czarna herbata wpływają pozytywnie na pamięć i koncentrację. Oba produkty otrzymały najwyższy wynik wskaźnika Nutri-Score, który informuje o wartościach odżywczych i pomaga w dokonywaniu zdrowych wyborów żywieniowych.

Zgodnie z najnowszymi trendami opakowania do tych napojów są w 100 proc. z materiałów pochodzących z recyklingu. Lidl ogłosił wprowadzenie tych produktów na stałe do swojej oferty handlowej, będą dostępne do 30 kwietnia. Za Matcha Latte i Milk Tea o pojemności 500 ml trzeba będzie zapłacić 9,99 zł. Artyści już zapowiadają rozszerzenie swojego projektu MISS TI i pojawienie się w niedalekiej przyszłości kolejnych produktów spożywczych.

Śladami Maty i Ekipy

REKLAMA

Akcja Quebonafide i FORXST z własnymi produktami spożywczymi to już kolejna próba wejścia artystów w rynek detaliczny. Jednym z zeszłorocznych hitów sprzedażowych były lody „Ekipa” - wspólne dzieło jednego z bardziej znanych YouTuberów w Polsce - Fritza i firmy Koral.

Sporym echem odbiła się też przeprowadzona kilka miesięcy później w polskich restauracjach McDonald’s akcja promocyjna z hip-hopowcem Matą w roli głównej. W ramach limitowanej czasowo oferty OkazYEAH! w menu pojawiła się pozycja sygnowana pseudonimem młodego Matczaka. Za zestaw, w skład którego wchodził potrójny Cheeseburgera, Vanilla Matcha(k) Latte oraz średnie frytki trzeba było zapłacić 18 zł.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja:
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA