I ty możesz zostać influencerem i promować znane marki. Rusza polska wersja Sampleo

Sampleo zawitało do Polski, dając każdemu spróbowania sił w pisaniu o produktach. Firmom współpracującym z nanoinfluencerami nie zależy tu na mydleniu oczu ich odbiorcom, a na szczerych opiniach rozpowszechnianych w gronie najbliższych

Sampleo umożliwia każdemu, zostanie nanoinfluencerem, lub po prostu testowanie i dzielenie się w social mediach swoimi odczuciami dotyczącymi produktów. Użytkownicy platformy już testują najnowsze smartfony LG, a wszystko to bez konieczności posiadania licznej grupy obserwujących.

Bądź testerem

Niezależnie od liczby obserwujących w mediach społecznościowych, każdy może przetestować produkty wybranych marek. Firmy mogą w ten sposób sprawniej testować nowe produkty i budować wiarygodność marki.

Po zweryfikowaniu złożonych aplikacji użytkownikom wysyłane są produkty testowe i lista zadań do wykonania np. publikacja opinii w mediach społecznościowych. Ta jednak wcale nie musi być pozytywna, ponieważ ambasadorzy nie są do niczego zobowiązani wobec testowanej marki.

Bizblog.pl poleca

Platforma Sampleo, którą nasza agencja zarządza w Polsce to bardzo wygodne rozwiązanie dające wiele możliwości zarówno konsumentom, jak i różnym firmom. Ci pierwsi mogą przetestować na własnej skórze produkty rozpoznawalnych marek i wczuć się w rolę influencera współpracującego z brandami. Ci drudzy z kolei otrzymują realne opinie od prawdziwych internautów oraz możliwość dotarcia ze swoimi produktami do szerszego grona odbiorców. Działania tego typu mogą więc stanowić dla firm ważny element strategii, pomagając w doskonaleniu oferty, budowaniu wiarygodności produktowej, czy też poprawianiu efektów sprzedażowych

– tłumaczy Łukasz Walczak, Dyrektor Handlowy GetHero.

Szczera opinia ma znaczenie

W poniedziałek na Sampleo rozpoczęto pierwszą kampanię, w ramach której 50 osób otrzymało najnowsze smartfony LG Velvet.

Jak podkreśla Łukasz Walczak, nanoinfluencerzy mają mniejsze grono odbiorców, ale wśród nich są przeważnie realni znajomi, którzy bardziej ufają ich opiniom. Dodatkowo same treści, które wypuszczają, są częściej szczere, angażujące i ciekawsze głównie dla grona najbliższych rodziny i przyjaciół, w oczach których są wiarygodni.

Rola nanoinfluencerów w zdobywaniu przez marki popularności i zaufania
Źródło: Screen z Sampleo

Od kilku lat współpracujemy z influencerami przy różnych projektach. Jednak tym razem po raz pierwszy postanowiliśmy oprzeć komunikację smartfonów o działania z udziałem nanoifluencerów. Przy tym projekcie zależy nam przede wszystkim na wygenerowaniu prawdziwych opinii użytkowników oraz na wiarygodności ich przekazu

– wyjaśnia Agnieszka Witerscheim, Digital Communications Manager LG Electronics Polska.

Platforma skupia na całym świecie ponad 760 tys. ambasadorów różnych firm. Współpracuje z nią wiele znanych marek w tym L’Oréal Paris, Andros i Panzani.

W naszym kraju Sampleo jest obsługiwane przez GetHero, agencję influencer marketingu, na co dzień współpracującą m.in. z popularnymi YouTuberami, takimi jak Karol „Friz” Wiśniewski czy Remigiusz „reZigiusz” Wierzgoń.