Fame MMA i Quebonafide. Biedronka poszła na całość

Biedronka zaszalała z ofertą. Tym razem w sklepach należących do sieci można znaleźć wegański deser lodowy Miss Ti. Marka ta należy do rapera Jakuba Grabowskiego, znanego fanom jako Quebonafide.

To pierwsza współpraca największej sieci handlowej w Polsce z tym przedstawicielem młodego pokolenia twórców. Lody Miss Ti dostępne są wyłącznie w sklepach Biedronka. Mochi to popularny w Azji mrożony rarytas: sorbet mango w delikatnym japońskim cieście ryżowym.

Produkt marki Miss Ti dostępny jest w sieci Biedronka od czwartku, 28 lipca, zawiera 6 sztuk w pełni wegańskich lodów. Cena opakowania to 19.99 zł. Oferta obowiązuje do 10 sierpnia lub do wyczerpania zapasów.

Bizblog.pl poleca

Quebonafide i Biedronka łączą siły

Miss Ti to marka należąca do polskiego artysty znanego jako Quebonafide. Raper sprzedał w Polsce ponad 500 tys. płyt, co czyni go jednym z najpopularniejszych muzyków w kraju.

Nasza najnowsza propozycja to wegańskie lody utworzone przez ambitnego i nietuzinkowego muzyka. Jesteśmy pewni, że ten azjatycki przysmak trafi w gusta klientów Biedronki, nie tylko fanów rapu

– mówi Tomasz Brandys, kupiec w sieci Biedronka.

Wprowadzeniu do oferty wegańskich deserów lodowych mochi towarzyszy kampania marketingowa prowadzona na mediach społecznościowych Quebonafide, Miss Ti oraz na profilu sieci Biedronka, w której zamaskowana osoba szuka ochłody w sklepie w Ciechanowie. Tajemniczą postacią jest właśnie Quebonafide, urodzony w tym mieście.

Biedronka stawia na popularnych w Internecie

Jednocześnie Biedronka rozwija również współpracę z inną znaną marką, czyli Fame MMA. Fame MMA – to polska federacja organizująca gale typu freak show fight. Od 28 lipca w sklepach sieci dostępny jest 37 gramowy baton sygnowany przez Fame MMA w cenie 2.99 zł za sztukę.

To nie pierwszy raz kiedy Biedronka nawiązuje współpracę z popularnymi postaciami i młodzieżowymi markami. Wszyscy zapewne pamiętamy gigantyczny sukces sieci, która jako pierwsza wprowadziła do sprzedaży lody Ekipa.

Był to wówczas efekt współpracy marki Koral z najbardziej popularnymi youtuberami w Polsce – Frizem i jego Ekipą. Klienci sieci Biedronka wykupili prawie cały zapas jednego dnia. Papierki po lodach sprzedawano na Allegro po 200 zł. Ten sukces zapewne ciężko będzie powtórzyć, ale Biedronka nie ustępuje w poszukiwaniu nowości.

Czytaj także: Ludzie płacili krocie, aby mieć chociaż papierek po ich lodach. To koniec Ekipy Friza