REKLAMA
  1. bizblog
  2. Biznes

Rekordzista za jedno wydarzenie zgarnął prawie 100 tys. zł. ClickMeeting podsumował rok

ClickMeeting podsumował 2022 rok w raporcie „State of online events”. Z platformy najczęściej korzystali głównie trenerzy i coachowie, średnio na jednym wydarzeniu w zeszłym roku uczestnicy spędzali 74 minuty. Rekordowa konferencja live przyniosła organizatorom ponad 96 tys. zł przychodu.

30.01.2023
13:46
webinary
REKLAMA

ClickMeeting ujawnił, że w 2022 roku jeden użytkownik platformy zorganizował średnio 82 wydarzenia, trwające przeciętnie 109 minut. Jednak statystyczny uczestnik poświęcił na każde średnio 74 minuty.

REKLAMA

Dla porównania w 2021 roku spotkania online trwały średnio 66 minut, o 10 minut więcej niż w 2020 roku, a webinary średnio 98 minut, o 16 minut więcej niż w 2020 roku.

Terminy webinarów. Widzimy się w środę o 8.00

Aby odnieść sukces na rynku webinarowym, trzeba zadbać nie tylko o odpowiednią treść, ale również o datę i godzinę – podkreśla ClickMeeting, w podsumowaniu 2022 r.

I podaje, że wśród miesięcy największą aktywność platforma odnotowała w maju. W tygodniu wydarzenia organizowane były najczęściej w środę, na kolejnych miejscach znalazły się wtorek i czwartek. Jak można się domyślić, najmniej popularne były terminy weekendowe. Najczęściej wybierano godziny przedpołudniowe 8-10 i popołudniowe 15-17.

W 2021 roku organizatorzy webinarów najchętniej wybierali wtorek, następnie środę i czwartek od godziny 15.00 i 16.00, na trzecim miejscu znalazła się godzina 7.00.

Najczęściej wykorzystywaną funkcją udostępnianą przez ClickMeeting była prezentacja, z której korzystano w przypadku 57 proc. wydarzeń. Na drugim miejscu znalazła się opcja dzielenia ekranu (17 proc. wszystkich wydarzeń), a na trzecim interaktywna tablica (6 proc.).

Event online na 900 osób za 96 tys. zł

Z raportu „State of online events” wynika, że najbardziej dochodowe europejskiej w 2022 r. przyniosło organizatorowi ponad 96 tys. zł.

REKLAMA

Poniżej przedstawiamy najbardziej dochodowe wydarzenia online zorganizowane na platformie ClickMeeting:

• konferencja dla coachów w formie wydarzenia live – 881 sprzedanych biletów za 96.102 zł i wydarzenie na żądanie – 350 biletów za 38.184 zł
• szkolenia dla psychoterapeutów i psychologów: 32 wydarzenia – 7103 bilety za 686.808 zł
• seria 31 szkoleń z rachunkowości w formule na żywo i na żądanie – 2198 biletów za 184.676 zł
• seria sześciu szkoleń z mantrailingu (praca węchowa z psem) – 444 bilety za 70.802 zł
• webinar podnoszący kwalifikacje terapeutów – 580 biletów za 57.420 zł
• szkolenie dla terapeutów poświęcone leczeniu zaburzeń odżywiania – 391 biletów za 38.709 zł
• szkolenie medyczne nt. badań USG – 327 biletów za 32.373 zł

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja:
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA