CCC ogłosiło świąteczną premierę. Od piątku w internecie „wszystko za pół ceny”, a nawet taniej

HalfPrice wchodzi do sieci. Od startu w maju i otwarciu ponad 40 stacjonarnych salonów w pięciu krajach sieć należąca do CCC postanowiła uruchomić sklep internetowy: halfprice.eu. Termin oczywiście nie jest przypadkowy.

Halfprice.eu to e-sklep off-price, który oferuje przede wszystkim odzież, dodatki i kosmetyki znanych marek, ale w ofercie klienci znajdą też zabawki, produkty z kategorii dom, kuchnia oraz wyposażenie wnętrz.

Wejście HalfPrice’a w e-commerce nie jest wielkim zaskoczeniem. Wszystkie marki należące do CCC konsekwentnie stawiają na omnichanneling i starają się docierać do klientów różnymi kanałami. Przybliżony termin uruchomienia sklepu online, tuż przed szczytem przedświątecznych zakupów, został zaplanowany przez CCC jeszcze zanim HalfPrice otworzył pierwszy sklep. offline. Zapowiedział go pod koniec kwietnia prezes CCC Marcin Czyczerski (na zdj.).

CCC chwali się rosnącym zainteresowaniem ofertą HalfPrice

HalfPrice, najmłodszy brand w portfolio CCC, rozwija się bardzo dynamicznie i uruchomienie sklepu online było tylko kwestią czasu.

Bizblog.pl poleca

Motywacją do dalszego intensywnego rozwoju jest dla nas bardzo pozytywny odbiór sieci przez klientów. Dlatego nie zwalniamy tempa – przekonuje Adam Holewa, prezes zarządu HalfPrice.

Halfprice.eu działa w formie klubu zakupowego, oferta dostępna jest dla zalogowanych użytkowników. Jeśli ktoś wcześniej otworzył konto w e-sklepie CCC, to te same dostępy posłużą mu do zalogowania w Halfprice.eu.

Sieć zapowiada, że każdego dnia pojawiać się będą nowe oferty tematyczne o ograniczonej w czasie dostępności. Każda będzie obejmować od kilkudziesięciu do kilkuset produktów, które można zamówić z dostawą do domu, paczkomatu lub do wybranego przez klienta sklepu HalfPrice. Pierwszego dnia w internecie kusi klientów między innymi 80-proc. obniżka na „skarby online”.

Więcej marek w większej liczbie sklepów HalfPrice

Malwina Winter, wiceprezes HalfPrice, zapowiada, że sieć chce w perspektywie najbliższych kilku lat zwiększyć liczbę dostępnych w ofercie marek z 800 do 3000.

To sprawi, że asortyment we wszystkich kategoriach stanie się jeszcze bardziej zróżnicowany – zapowiada wiceszefowa sieci ds. zakupów.

Strategia Grupy CCC zakłada otwarcie 250 punktów tej sieci w ciągu około 4 lat.