Akcja partnerska

Sprawdzamy ceny motocykli z serii filmów Mission: Impossible. Nie jest źle!

Akcja partnerska 07.08.2018 7 interakcji
Adam Majcherek
Adam Majcherek 07.08.2018

Sprawdzamy ceny motocykli z serii filmów Mission: Impossible. Nie jest źle!

Adam Majcherek
Adam Majcherek07.08.2018
7 interakcji Dołącz do dyskusji

Widowiskowe pościgi to obowiązkowy element kina akcji. A najbardziej widowiskowe są te na dwóch kołach. Ethan Hunt ma ich na koncie całkiem sporo.

10 sierpnia do kin wchodzi kolejna część przygód Ethana Hunta – Mission: Impossible Fallout. To już szósty odcinek przygód agenta Impossible Missions Force. I o ile ta agencja nie istnieje naprawdę, o tyle maszyny, które ujeżdżał w tej serii Tom Cruise – tak. I każdy może je sobie kupić.

Triumph Speed Triple i Daytona 955i

To na nich jeździł Hunt w Mission: Impossible II. Sceny pościgu z tej części przeszły do historii kina jako najbardziej spektakularne i najmniej realistyczne. Film pojawił się w kinach 18 lat temu, więc motocykle w nim występujące można dziś kupić w bardzo dobrych cenach. W Polsce nie ma ich wiele. Ceny Speed Triple na zagranicznych portalach ogłoszeniowych wahają się między 2 a 3 tys. euro, za Daytonę 955i trzeba zapłacić ok. 500 euro więcej. 

Triumph Speed Tiple Mission Impossible Fallout
Triumph Speed Triple
Triumph Daytona 955i Mission Impossible Fallout
Triumph Daytona 955i

Triumph Bonneville

Ostatnia maszyna przed przesiadką Hunta na BMW. Ujeżdżał ją w Mission: Impossible III. Co prawda w tej części Tom Cruise nie miał okazji ganiać nią w pościgu, ale to jeden z najbardziej kultowych modeli brytyjskiej marki i nie można było o nim zapomnieć. Jeden z dwóch egzemplarzy, których dosiadał Cruise, trafił na aukcję i został sprzedany za niecałe 30 tys. dol.

Trudno spotkać ten model na polskich portalach ogłoszeniowych. Pozostaje import zza zachodniej granicy, tam takie kosztują między 4,5 a 8,5 tys. euro. Niestety żaden nie będzie wyglądał jak te z filmu – one przeszły najpierw u Triumpha porządny tuning. 

Triumph Bonneville Mission Impossible Fallout
Triumph Bonneville

BMW S1000RR

Od piątej części – Mission: Impossible Rogue Nation – Hunt przesiadł się na BMW. Co prawda najbardziej spektakularna scena w tym filmie związana jest samolotem, ale i akcje na motocyklu warto zapamiętać. Cruise w tej części roztrzaskał BMW M3, przesiadł się na BMW S1000RR jednego z czarnych charakterów i zafundował nam efektowny pościg po marokańskiej pustyni.

Scena pościgu, w której bierze udział cała zgraja S1000RR, nie jest może tak spektakularna jak w ta z drugiej części, za to o wiele bardziej realistyczna. Oczywiście jak na hollywoodzkie standardy. S1000RR z 2015 r. nietrudno znaleźć na portalach ogłoszeniowych. Rozpiętość cen – od 13 do 20 tys. euro.

BMW S1000RR Mission Impossible Fallout
BMW S1000RR

BMW R NineT

W Mission: Impossible Fallout – najnowszej części serii Tom Cruise ujeżdża BMW R NineT Scrambler. Jeszcze nie widziałem tej części, ale z zapowiedzi wiadomo, że Ethan Hunt będzie siał spustoszenie na drogach Paryża. Podobno niektóre sceny w ulicznym ruchu kręcono z pomocą drugiego motocykla z zamontowaną kamerą.

BMW R nineT Scrambler Mission Impossible Fallout
BMW R nineT Scrambler

Na BMW faktycznie siedział Cruise, co wynika z filmu opublikowanego na profilu BMW Motorrad.

Zapewne ujeżdżał je poza momentem, gdy uciekając przed policją, z pełną prędkością wbija się w srebrnego Peugeota 406. W cenniku BMW nowy Scrambler kosztuje 53 500 zł. Ale by poczuć się na nim jak Tom Cruise, wcale nie trzeba tak jak on jeździć bez kasku…

Musisz przeczytać:

Musisz przeczytać

Autoblog na Instagramie

Autoblog na Instagramie