1. SPIDER'S WEB
  2. rozrywka
  3. YouTube

Napoje Ekipy wchodzą na rynek. Ekipa Friza kuje żelazo, póki gorące – i trudno się dziwić

ekipa friz napoje koral lody kiedy

Ogromny sukces lodów Ekipy Friza utwierdził influencerów i firmę Koral w przekonaniu, że trzeba kuć żelazo, póki gorące. Już pod koniec września na sklepowe półki trafi kolejny produkt: będą to napoje pod szyldem Ekipy.

Choć w ostatnim czasie Ekipa Friza musiała uporać się z całą serią afer i problemów (nie tylko związanych z Wersow i Wardęgą), jestem przekonany, że nowy produkt – napój Ekipa, który lada moment pojawi się na sklepowych półkach – rozejdzie się jak świeże bułeczki. A raczej: jak lody Ekipy.

Nadchodzi seria gazowanych napojów, których premierę Ekipa i firma Koral zapowiedzieli w ostatnim czasie. Postały one, rzecz jasna, w wyniku „inspiracji smakami lodów Koral Ekipa”.

Napoje Ekipa sprzedawane będą w puszkach o pojemnościach 250 ml w dwóch kolorystycznych i smakowych wariantach, których grafiki bezpośrednio nawiążą do tamtych opakowań (truskawka i cytryna). Produkcją zajmie się Krynica Vitamin (producent napojów energetycznych i gazowanych), reklamą B2B i dystrybucją – firma Koral, tymczasem Ekipa odpowie za produkcję konsumencką. Już w połowie września powinna rozpocząć się produkcja, a towar pojawi się na sklepowych półkach pod koniec miesiąca. Seria będzie – jakżeby inaczej – limitowana ilościowo. Dyrektor marketingu firmy Koral skomentował:

Napoje i marka Koral to do tej pory były dwa różne światy, ale jak pokazał sukces lodów Ekipa, który zaskoczył nawet nas samych, zawsze trzeba być gotowym na nowe wyzwania. Cieszymy się, że smaki, które pokochała młodzież, będą teraz dostępne również w formie dwóch wariantów napojów. Poprzeczka, jaką postawiły lody Koral Ekipa, jest bardzo wysoko zawieszona, a przed nami bardzo trudna i ważna rola dystrybutora, ale razem z naszymi partnerami zrobimy wszystko, aby i napoje Ekipa stały się kolejnym hitem sprzedaży i cieszyły swoim oryginalnym smakiem naszych konsumentów.

ekipa friz napoje koral lody kiedy

Popularność lodów Koral Ekipach miała bezpośredni wpływ na powstanie napoju. Smakołyk okazał się sukcesem na nieprzewidzianą skalę – przypomnijmy, że pierwsza partia wyprzedała się w jeden dzień, a Koral postanowił uruchomić dodatkową linię produkcyjną. Wkrótce generowano około milion lodów na dobę. Ostatecznie stały się najlepiej sprzedającą nowością w historii firmy i najlepiej sprzedającymi się lodami na patyku w sezonie 2021. Wyprzedziły też pozostałe nowości o jakieś 300%.

W ostatnim czasie logo Ekipy trafiło m.in. na produkty papiernicze (zeszyty, teczki) firmy Herlitz. Wszyscy doskonale zdajemy sobie sprawę z faktu, że to dopiero początek, a po parku rozrywki, słodyczach, napojach i gadżetach pojawią się kolejne produkty sygnowane tym brandem – i jest to kwestia bardzo niedługiego czasu. Punkt dla nich.