Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie. „Ograbiane z pieniędzy” TVP szuka 4 mln zaginionych kibiców
Z relacji „Wiadomości” mogliśmy się dowiedzieć, że oglądalność transmisji w TVP z meczów Euro 2020 wg Nielsen Audience Measurement jest zaniżona. Materiał został nazwany „Znikający kibice czy błąd pomiaru”. Telewizja Polska już od kilka lat krytykuje badania i... wciąż za nie płaci.
Władze Telewizji Polskiej krytykują wyniki telemetrycznego badania Nielsena od wiosny 2016 roku (wówczas zmalała w nich oglądalność programów informacyjnych i TVP Info). „Wiadomości” już wielokrotnie odnosiły się do nich w negatywnym tonie. Teraz poszło o Euro 2020, którego wyniki oglądalności również miałyby być zaniżane, bo według „danych alternatywnych” (czyli danych telewizji publicznej) mecze oglądają się znacznie lepiej.
REKLAMA