Trendy

OLX i Malcolm XD ożywiają legendę internetu. „Fanatyk. Historia prawdziwa” opowiada o dalszych losach Gałeckich

Picture of the author

„Fanatyk” podbił serca polskich internautów. Teraz popularność pasty i jej adaptacji postanowił wykorzystać OLX i w nowej kampanii reklamowej opowiada o dalszych losach rodziny Gałeckich.

Dziękujemy, że wpadłeś/-aś do nas poczytać o filmach i serialach. Pamiętaj, że możesz znaleźć nas, wpisując adres rozrywka.blog.

„Mój stary to fanatyk wędkarstwa” — polscy internauci oszaleli na punkcie tych słów. Pasta stała się hitem sieci. Jakiś czas potem, po szeroko zakrojonej akcji crowdfundingowej powstała krótkometrażowa adaptacja filmowa. Wystąpił w niej Piotr Cyrwus powszechnie znany jako kultowy Rysiek z „Klanu”. Teraz aktor powrócił do roli tytułowego „Fanatyka”. Wszystko za sprawą nowej kampanii reklamowej OLX.

Legendarna pasta zaczynająca się od słów "Mój stary to fanatyk wędkarstwa" doczekała się już ekranizacji. My postanowiliśmy pójść o krok dalej i dać jej serial. Jak zawsze w komunikacji naszej marki chcieliśmy, by była ona przyjemna dla odbiorcy i nie była typową reklamą sprzedażową. Jestem pewien, że i tym razem stworzyliśmy coś, co da ludziom sporo przyjemności z oglądania

– mówi Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX.

„Fanatyk. Historia prawdziwa” to kontynuacja opowieści przedstawionej w „Fanatyku”.

Krótka reklama, w której obserwujemy dalsze losy rodziny Gałeckich. Ojciec pokłócił się z matką i teraz mieszka w kamperze, aby móc zaraz po pobudce pójść, a jakże, na ryby. Najbardziej poszkodowanym w całej sytuacji jest oczywiście syn, wyrzucający rodzicowi, że zamiast kupować kampera mógłby go wypożyczyć. Filmik zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami pojawił się w mediach społecznościowych OLX 7 kwietnia o 5:30, kiedy to najlepiej zacząć wędkowanie:

„Fanatyk. Historia prawdziwa” powstał, aby w zabawny sposób opowiedzieć o nowej opcji na OLX umożliwiającej wypożyczanie potrzebnych nam na krótką chwilę sprzętów. Autorem scenariusza jest sam Malcolm XD oraz reżyser adaptacji oryginału Michał Tylka. Nic więc dziwnego, że klimat i dialogi są utrzymane w tym samym stylu co w pierwowzorze.

Jak zauważycie oglądając udostępniony filmik jest to odcinek pierwszy. W dalszej lub bliższej perspektywie czasowej można więc spodziewać się kolejnych. Czy nowa kampania przypadnie do gustu internautów tak jak ta z Januszem Chabiorem? O tym dopiero się przekonamy.

Nie przegap nowych tekstów. Obserwuj serwis Rozrywka.Blog w Google News.

przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst