Seriale  / News

Paramount+ pokaże „Ciche miejsce 2” i „Mission: Impossible 7” 45 dni po kinach. Serwis dostanie też serial „Halo”

Picture of the author

Platforma Paramount+ ogłosiła właśnie szczegółowe informacje na temat swojej ceny, biblioteki i planów rozwoju. Filmy „Mission Impossible 7” i „Ciche miejsce 2” trafią tam bardzo szybko po premierze kinowej. A towarzyszyć im będą seriale oparte na takich markach jak „Halo”, „Beavis i Butt-Head” czy „Frasier”.

Rynek serwisów VOD powiększa się z olbrzymią prędkością z każdym kolejnym rokiem, w czym dodatkowo pomaga mu pandemia koronawirusa. Przynajmniej na razie nie doszło jednak do przesytu nadmiernym wyborem i całkowitego wydrenowania portfeli konsumentów. Dlatego firma ViacomCBS nie ukrywa swoich mocarstwowych planów związanych z zapowiedzianym na początek marca startem platformy Paramount+.

Jak podaje portal Deadline, nowa platforma celuje w 65-75 mln subskrypcji do 2024 roku. To imponująca liczba, ale idą za nią konkretne pieniądze. W zeszłym roku ViacomCBS wydało na nowe treści około 15 mld dolarów (tylko Netflix przeznaczył na ten cel więcej pieniędzy). Już teraz wiadomo jednak, że przełoży się to na garść głośnych filmowych hitów i seriali bazujących na znanych markach lub będących wręcz rebootem wcześniej istniejących popularnych serii.

Na Paramount+ trafią m.in. seriale „Halo”, „Pełzaki”, „Frasier”, nowe horrory „Paranormal Activity” i „Smętarz dla zwierzaków” czy film „Beavis i Butt-Head”.

O produkcji na bazie popularnej serii dostępnej na konsolach Microsoftu mówi się już od wielu lat, więc fanów na pewno ucieszy wieść o premierze już w 1. połowie 2022 roku. Ogłoszone przez ViacomCBS tytuły pokazują też, że firma chce wykorzystać tęsknotę widzów za swoimi kultowymi tytułami z lat 90. Animowane seriale „Pełzaki” oraz „Beavis i Butt-Head” cieszyły się wówczas olbrzymią popularnością, a „Frasier” był najchętniej oglądanym sitcomem zaraz po „Przyjaciołach”.

Co ciekawe, potwierdzono także, że niektóre z filmów produkowanych przez wytwórnię Paramount Pictures będą trafiały bezpośrednio do streamingu. Jak podaje portal Comicbook.com, taki plan dystrybucyjny został wyznaczony rebootowi serii „Paranormal Activity” oraz prequelowi popularnej powieści Stephana Kinga – „Smętarz dla zwierzaków”. Inne tytuły będą zaś pojawiać się na nowej platformie VOD niedługo po swojej premierze kinowej. Będzie to jednocześnie mocne uderzenie w kina.

Filmy Paramount Pictures będą tam dostępne na wyłączność przez 30 lub 45 dni. Po tym okresie filmy takie jak „Mission: Impossible 7” czy „Ciche miejsce 2” trafią do streamingu.

O zmianach w strategii dystrybucyjnej studia napisał portal Variety. Z podanych przez niego informacji wynika, że większość nowości od Paramount Pictures zniknie z kin już po 30 dniach. Dłuższe okno zostanie udostępnione tylko największym hitom takim jak nowe części „Mission: Impossible” i „Ciche miejsce”.

To dosyć duża i ryzykowna zmiana, ale jest wyraźnie nastawiona na poważny rozwój Paramount+. Na starcie platforma będzie mogła pochwalić się katalogiem liczącym 30 tys. odcinków, 2,5 tys. filmów oraz programami informacyjnymi i ponad tysiącem wydarzeń sportowych na żywo. Serwis zostanie udostępniony w dwóch planach subskrypcyjnych: za 5 dolarów i 10 dolarów (wyższa cena oznacza brak reklam i dodatkowe produkcje niedostępne w podstawowym pakiecie).

Paramount+ w USA, Kanadzie i Ameryce Południowej ruszy 4 marca. Następne w kolejce będą kraje skandynawskie i Australia. Nie wiadomo czy i kiedy serwis pojawi się w Polsce.

przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst