REKLAMA
  1. Rozrywka
  2. VOD

Discovery ma ambitny plan i nową platformą VOD chce podbić świat. Serwis discovery+ będzie dostępny w Polsce

Nowa platforma streamingowa discovery+ działa już w Wielkiej Brytanii, Irlandii oraz Indiach. W ciągu najbliższych 12 miesięcy serwis ma być dostępny w ponad 25 krajach świata — w tym w Polsce. Co wiemy o nowej platformie VOD?

02.12.2020
21:30
discovery plus vod player polska
REKLAMA
REKLAMA

Dziś Discovery ogłosiło, że autorska platforma VOD o nazwie discovery+ (dawniej „dplay”) dostępna dotychczas jedynie w paru krajach, w ciągu nadchodzącego roku wejdzie na międzynarodowy rynek. Oferta aplikacji będzie dostępna także w Polsce w ramach serwisu Player należącego do TVN Grupa Discovery. Co wiemy o nowej platformie, która być może w 2021 r. wywoła niemałe zamieszanie na rynku serwisów streamingowych?

Discovery ma śmiałe plany: start serwisu discovery+ obejmie ponad 25 państw

W ciągu nadchodzących miesięcy platforma discovery+ ma zadebiutować w ponad 25 krajach świata i Europy (dotychczas była dostępna jedynie w Wielkiej Brytanii, Irlandii oraz Indiach). Serwis ma być dostępny m.in. w Stanach Zjednoczonych (już od 4 stycznia 2021 roku), Holandii, Hiszpanii, Brazylii i Polsce — w ramach związanej z TVN platformy Player.pl.

Discovery+ w Polsce jeszcze w tym roku?

Jak donoszą Wirtualne Media, najprawdopodobniej polscy widzowie będą mogli wypróbować ofertę discovery+ jeszcze w tym roku. W rozmowie z portalem  dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej w TVN Grupie Discovery Marcin Barcz potwierdził, że szczegółowe informacje na ten temat zostaną ujawnione w najbliższych dniach.

Jakie treści będą dostępne na discovery+?

Na ofertę discovery+ składa się ponad 2,5 tys. programów. Jak przekonują twórcy serwisu, w jego ofercie dostępne będą zarówno znane i popularne tytuły (m.in. z takich kanałów jak HGTV, Food Network, Travel Channel, Discovery Channel, czy Animal Planet), jak i produkcje oryginalne stworzone specjalnie na potrzeby platformy:

Przez ostatnie dwa lata pracowaliśmy bardzo intensywnie nad stworzeniem i uruchomieniem discovery+. Zaangażowaliśmy w ten projekt wszystkie nasze siły i zasoby strategiczne — naszych partnerów dystrybucyjnych i reklamowych na całym świecie, nasze marki, nasze gwiazdy.

— mówi David Zaslav, prezes i dyrektor generalny Discovery.

W serwisie znajdzie się najbogatsza oferta treści VOD i szeroka oferta programów oryginalnych, wyprodukowanych specjalnie na potrzeby tej platformy

— dodaje Zaslav.

Dodatkowo, na rynku europejskim dostępne mają być również treści z Eurosportu — m.in. transmisje z letnich igrzysk olimpijskich w Tokio, turniejów tenisowych Wielkiego Szlema, kolarskiego Grand Tours oraz meczów piłkarskich.

Wierzymy, że discovery+ jest idealnym uzupełnieniem istniejącej oferty streamingowej i niezmiernie cieszymy się na współpracę z firmą Verizon, dzięki której nasze fantastyczne programy trafią do jej klientów

— komentuje David Zaslav.

REKLAMA

Nie przegap nowych tekstów. Obserwuj serwis Rozrywka.Blog w Google News.

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA