REKLAMA
  1. Rozrywka
  2. Seriale
  3. YouTube /
  4. VOD

Marvel tak długo trzymał widzów na głodzie, że rzucili się na trailer „WandaVision”. Rekordowy wynik w historii VOD

Marvel i Disney w ostatnich miesiącach nie rozpieszczali swoich fanów zbyt wieloma informacjami na temat Marvel Cinematic Universe. Na szczęście firmy przeszły w minionym tygodniu do kontratakuje. O tym, jak bardzo było warto, niech świadczy rekordowy wynik oglądalności zwiastuna serialu „WandaVision”.

23.09.2020
9:40
wandavision zwiastun
REKLAMA
REKLAMA

Pandemia koronawirusa ostro pokrzyżowała szyki wytwórniom planującym na 2020 rok wysyp superbohaterskich produkcji. Opóźnienie bardzo poważnie dotknęło również Marvel Cinematic Universe i to w momencie dosyć newralgicznym dla całej serii. Bo wątpliwości wobec rzeczywistej siły przebicia 4. fazy uniwersum po odejściu z niego najważniejszych aktorów istniały już wcześniej. Milczenie Marvela mogło wynikać z chęci uniknięcia jakichkolwiek przedpremierowych spoilerów, ale w warunkach COVID-19 taka strategia okazała się dosyć nietrafiona.

Na temat sukcesu DC FanDome powiedziano już wiele. Natomiast nie wydaje się przypadkowe, że Disney zintensyfikował działania wokół swojej superbohaterskiej marki dokładnie wtedy, gdy kurz po wydarzeniu konkurencji ostatecznie opadł. Początkowo do wielbicieli Marvel Cinematic Universe docierały mniejsze pozytywne wieści dotyczące szybkiej daty premiery „WandaVision” oraz tożsamości aktorki wcielającej się w tytułową bohaterkę „She-Hulk”, a w końcu Marvel i Disney odpalili bombę.

Zwiastun serialu „WandaVision” pobił rekord wyświetleń produkcji VOD. W ciągu 24 godzin obejrzało go ponad 53 mln widzów.

Jak donosi portal Deadline, to wyniki będące na poziomie tych osiąganych przez serie „Avengers” oraz „Szybcy i wściekli”, czyli absolutny szczyt. Dość powiedzieć, że zdecydowanie mniejsze zainteresowanie wzbudziły dwie teoretycznie najgłośniejsze premiery kinowe Disneya w 2020 roku. I to pomimo, że wiele głośnych tytułów dostało wsparcie związane z emisją Super Bowl.

REKLAMA

Trailer „Czarnej Wdowy” dobił w ciągu doby do 18,7 mln wyświetleń, „Mulan” doczekała się 12,4 mln, a „Nie czas umierać” zanotował wynik 10,1 mln. Hasło „WandaVision” trendowało też na Twitterze, gdzie zanotowało aż 302,6 tysięcy wzmianek. A przecież cało to zainteresowanie bynajmniej jeszcze nie minęło. Skąd bierze się tak olbrzymie zainteresowanie akurat tym tytułem? Oprócz wspomnianego wcześniej „głodu” fanów Marvela o sukcesie zwiastuna zapewne przesądziła bardzo ciekawa forma samego serialu. Przez lata MCU było często krytykowane za robienie filmów pod linijkę i bez najmniejszych chęci do eksperymentowania. Wszystko wskazuje na to, że produkcja z Elizabeth Olsen i Paulem Bettanym odejdzie od tego trendu.

Dokładna data premiery „WandaVision” nie jest jeszcze znana, ale serial zadebiutuje na Disney+ jeszcze w 2021 roku.

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA