1. SPIDER'S WEB
  2. rozrywka
  3. Wideo
  4. Dzieje się

Luke Skywalker i Jean-Luc Picard walczą na jedzenie. Mark Hamill i Patrick Stewart gwiazdami kampanii reklamowej Uber Eats

Mark Hamill i Patrick Stewart to dwie legendy kina, które mają na swoim koncie ikoniczne role takie jak Luke Skywalker, Charles Xavier, Joker czy Jean-Luc Picard. Obaj aktorzy stanęli naprzeciwko sobie w serii wideoklipów reklamowych w ramach kampanii Uber Eats. Panowie licytują się na zamówienia i osiągnięcia.

mark hamill patrick stewart

Dziękujemy, że wpadłeś/-aś do nas poczytać o filmach i serialach. Pamiętaj, że możesz znaleźć nas, wpisując adres rozrywka.blog.

Pierwsze skojarzenie przychodzące na myśl o rywalizacji Marka Hamilla i sir Patricka Stewarta powiązane jest oczywiście z ich bogatą aktorską karierą i dwoma „walczącymi” ze sobą fandomami. Nie trzeba być specem od popkultury, żeby wiedzieć, iż chodzi o serie „Star Wars” i „Star Trek”. Obaj artyści mają natomiast na swoim koncie znacznie więcej ikonicznych występów. Patrick Stewart to nie tylko Jean-Luc Picard, ale też Profesor X, Klaudiusz z fenomenalnego „Hamleta”, Gurney Halleck z „Diuny” oraz Leondegrance z „Excalibura”.

Z kolei Mark Hamill oprócz sześciu filmów z gwiezdnej sagi pojawił się też w takich produkcjach jak „Wielka czerwona jedynka”, „Szpital Brytania”, a ostatnio też „Templariusze”. Tak Brytyjczyk, jak i Amerykanin mają za sobą też bardzo bogatą karierę w dubbingu. Stewart słynie z występów w animacjach Setha MacFarlane'a (w „American Dad” ma stałą rolę szefa CIA), zaś Hamill podkładał głos m.in. pod Jokera, Hobgoblina i laleczkę Chucky.

Teraz Patrick Stewart i Mark Hamill zostali zaproszeni do współpracy z dostawcą jedzenia Uber Eats.

Kampania „Tonight I'll be eating...” (tłum. „Dziś będę jadł...”) oryginalnie ruszyła jeszcze w zeszłym roku z udziałem Kim Kardashian i fikcyjnej postaci Sharon Strzelecki (granej w serii „Kath & Kim” przez australijską aktorkę Magdę Szubanski), ale tylko na terenie Australii, Taiwanu i Japonii. Nie ma wątpliwości, że jej nowa odsłona przyciągnie uwagę znacznie większej grupy odbiorców. Zwłaszcza, że wideoklipy z Hamillem i Stewartem pełne są popkulturowych odniesień i żartobliwej rywalizacji między Brytyjczykami i Amerykanami.

Obaj aktorzy w kolejnych filmikach (do tej pory opublikowano trzy – wszystkie znajdziecie na portalu AdWeek) kłócą się o poprawną wymowę słowa „pomidor”, rywalizują w cymbergaja i popularną grę „Połącz 4”. A w międzyczasie za każdym razem chwalą się swoimi przepysznymi zamówieniami.

Nowa kampania Uber Eats ma być pokazywana w telewizji i internecie.