1. SPIDER'S WEB
  2. rozrywka
  3. Seriale

Fani bojkotują model emisji 2. sezonu „The Boys”. Serial zbiera niskie noty od użytkowników Prime Video

2. sezon „The Boys” z hukiem wleciał na Amazon Prime Video w zeszły piątek. A przynajmniej jego trzy pierwsze odcinki. Taki model dystrybucji nie spodobał się fanom superbohaterskiego serialu, który postanowili wyrazić swoje niezadowolenie w licznych recenzjach.

The Boys 2 sezon bojkot prime video

Dziękujemy, że wpadłeś/-aś do nas poczytać o filmach i serialach. Pamiętaj, że możesz znaleźć nas, wpisując adres rozrywka.blog.

Wraz z serialami ewoluują widzowie. Wcześniej byliśmy przyzwyczajeni do tego, że na kolejne odcinki ulubionych produkcji trzeba było czekać tydzień, albo i dłużej. Zapoczątkowany za sprawą Netfliksa model oglądania wszystkich epizodów danych pozycji naraz szybko przyjął się wśród odbiorców. Dlatego dzisiaj nie sposób sobie wyobrazić życia bez możliwości bindżowania nowych tytułów. Dzięki temu twórcy serwują nam coraz bardziej rozbudowane fabuły, a my możemy cieszyć się złożonymi światami przedstawionymi.

Netflix z 193 mln użytkowników na świecie (globalną dominację platformy przedstawia mapka, którą znajdziecie tutaj) trzyma się raz obranej ścieżki i pozwala swoim subskrybentom bindżować swoje kolejne originalsy.

Chociaż na dobre wyrwaliśmy się w ten sposób spod dyktatury ramówki telewizyjnej, włodarze niektórych platform wciąż próbują zachęcać nas do archaicznego modelu oglądania seriali. Być może liczą przez to na lepsze wskaźniki oglądalności. Amazon boleśnie jednak przekonał się, że nie tędy droga.

Seriale Prime Video od początku istnienia serwisu spotykały się z entuzjastycznym przyjęciem krytyków i publiczności. Jednakże platformie brakowało globalnego hitu, o którym mówiłby każdy. Tym niespodziewanie okazała się adaptacja komiksów Gartha Ennisa „The Boys”. 1. sezon zadebiutował w całości w lipcu 2019 roku. Ponad rok przyszło nam czekać na kolejną odsłonę perypetii Billy'ego Butchera i jego chłopaków kopiących tyłki supkom.

2. sezon „The Boys” zadebiutował w miniony piątek.

Zanim to się stało, hype urósł do niebotycznych rozmiarów przez recenzje krytyków. Jeszcze przed premierą nowa odsłona serialu uzyskała 97 proc. pozytywnych ocen na portalu Rotten Tomatoes. I faktycznie, trudno jej zarzucać czegokolwiek pod względem jakości. Problemem natomiast okazuje się sposób dystrybucji. Amazon zdecydował się udostępnić trzy pierwsze odcinki, a kolejne będą pojawiać się w tygodniowych odstępach. Dla fanów produkcji jest to za wiele.

Jak podaje portal Comicbook, widzowie zbombardowali 2. sezon serialu negatywnymi ocenami na stronie Amazon.com. Obecnie ma tam średnią 2,7/5, a niemal połowa to ocena 1/5. Jak czytamy w komentarzach, powodem takiego stanu rzeczy jest właśnie model dystrybucji.

Nie udostępnili całego sezonu?!?!?!?!?! Poddaję się, gdzie jest mój Netflix? - czytamy w jednogwiazdkowej recenzji.

Być może Amazon wyciągnie odpowiednie wnioski z tej sytuacji i 3., zamówiony już sezon „The Boys” pokaże fanom w całości. Tymczasem pozostaje nam z niecierpliwością wyczekiwać kolejnych odcinków 2. odsłony serialu.

Dotychczasowe odcinki „The Boys” znajdziecie na platformie Amazon Prime Video.