REKLAMA
  1. SPIDER'S WEB
  2. rozrywka
  3. VOD

Możesz już usuwać tytuły z sekcji „oglądaj dalej”. Netflix wprowadził nową funkcję

W końcu jest! Funkcja, jakiej potrzebowaliśmy od dawna. Już od teraz nie będziecie musieli patrzeć na ikonki tych nudnych filmów i seriali na Netfliksie, które przerwaliście po kilku minutach. 

Netflix funkcja
REKLAMA
REKLAMA

Dziękujemy, że wpadłeś/-aś do nas poczytać o filmach i serialach. Pamiętaj, że możesz znaleźć nas, wpisując adres rozrywka.blog.

Nie znaczy to jednak, że jeśli włączyliście coś przez przypadek, czy przerwaliście po kilku minutach nie przyczynicie się do większego wyniku oglądalności danego tytułu. Od jakiegoś czasu dla Netflixa „obejrzenie” produkcji oznacza, że spędziliśmy z nią przynajmniej dwie minuty. Z tego względu podawane przez serwis regularnie wyniki oglądalności nie są do końca zgodne ze stanem rzeczywistym.

Na szczęście od teraz platforma nie będzie nas atakować tymi przerwanymi filmami i serialami i nakłaniać, abyśmy obejrzeli je do końca.

Na pewno każdy z nas ma takie tytuły, bo zaczął je oglądać skuszony opisem i szybko przekonał się, że to jednak nie jest produkcja na najwyższym poziomie. Do tej pory irytowały nas one niezmiernie w sekcji „oglądaj dalej”. Z tym już koniec, dzięki nowej funkcji wprowadzonej przez serwis.

Pojawiła się bowiem nowy przycisk przy produkcjach, które z tego czy innego powodu przerwaliśmy. Klikając na dany tytuł możemy łatwo usunąć je z sekcji „oglądaj dalej”, dzięki czemu więcej go nie zobaczymy.

Jest tylko jeden haczyk.

Nie wchodźcie na Netfliksa z poziomu przeglądarki, aby to sprawdzić. W ten sposób nie znajdziecie nowej funkcji. Na razie jest ona dostępna jedynie podczas korzystania z aplikacji na urządzeniach z Androidem. Działa zarówno na smartfonach jak i tabletach. A wygląda to tak:

REKLAMA
Screen z ekranu telefonu

Zgodnie z podanymi przez portal The Verge informacjami funkcja będzie również działać na aplikacjach dedykowanych urządzeniom z systemem iOS od 29 czerwca.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA