1. SPIDER'S WEB
  2. rozrywka
  3. Seriale

Zdjęcie dnia: Niecodzienna kampania promująca serial Netfliksa — „Żyjemy w Czarnym Lustrze”

zdjecie dnia plakat black mirror szosty sezon kampania

„Żyjemy w Czarnym Lustrze” — tak brzmi hasło reklamujące szósty, niepowstały jeszcze sezon serialu „Black Mirror”. Za niecodzienną kampanią stoją hiszpańscy studenci. Dzięki ich kreatywności, przechodnie mogą przejrzeć się w tytułowym zwierciadle.

Dziękujemy, że wpadłeś/-aś do nas poczytać o filmach i serialach. Pamiętaj, że możesz znaleźć nas, wpisując adres rozrywka.blog.

Nowe technologie w równym stopniu mogą uratować życie, co doszczętnie je zrujnować. Przekonują o tym twórcy popularnej serii „Czarne lustro”. I choć na razie nie wiadomo jeszcze, kiedy na Netfliksa trafi najnowszy, czwarty sezon produkcji, to fakt ten wcale nie zniechęcił studentów hiszpańskiego oddziału szkoły reklamowej Brother Ad School. Przygotowali oni projekt kampanii, która mogłaby promować 6. sezon „Black Mirror”. W ramach akcji, w przestrzeni miejskiej pojawiły się plakaty powleczone lustrzaną powłoką — w taki sposób, że każdy przechodzień mijający banner może przejrzeć się w „czarnym” zwierciadle:

Kiedy fikcja wyprzedza rzeczywistość

„6 sezon. Na żywo. Teraz. Wszędzie” — widnieje napis na plakacie. Słowa te korespondują ze stanowiskiem twórcy „Black Mirror”, który swoją decyzję o wstrzymaniu pracy nad szóstym sezonem uzasadniał właśnie tym, że obecnie i tak z powodu pandemii żyjemy w przytłaczającej, dystopijnej rzeczywistości:

Jestem zajęty robieniem różnych rzeczy. Nie wiem, co mogę mówić, a czego nie mogę. Nie sądzę, żeby w tym momencie ktoś był w stanie oglądać serial o rozpadzie społeczeństw. Dlatego nie pracuję nad niczym związanym z takimi tematami. Obecnie chętniej wracam do nabytych dawniej umiejętności tworzenia komiksów, dlatego piszę scenariusze, które mają mnie samego rozśmieszać – podkreślił Brooker.

Akcja spotkała się z dużym entuzjazmem sympatyków serialu. Chcielibyście zobaczyć takie plakaty w Polsce?

*Zdjęcie główne: Twitter.com/thebrandage