1. SPIDER'S WEB
  2. rozrywka
  3. TV

Telewizja Polsat powalczy z koronawirusem w ramach akcji „Reklama na Ratunek”. O co dokładnie chodzi?

Pandemia koronawirusa od kilku tygodni jest medialnym tematem numer jeden. Wiele osób ma jednak problem z wyszukaniem wiarygodnych doniesień spośród całego informacyjnego szumu. Właśnie dlatego Telewizja Polsat przeznaczy jeden ze swoich bloków reklamowych na rzecz walki z koronawirusem i wspierania szpitali.

polsat koronawirus
118 interakcji
dołącz do dyskusji

Polska i cały świat mierzą się obecnie z największym kryzysem epidemiologicznym ostatnich kilkudziesięciu lat. W takich sytuacjach najważniejsze jest zachowywanie kwarantanny, dbałość o higienę i wsparcie służby zdrowia działającej aktywnie w imię walki z koronawirusem.

Niestety, wciąż nie brakuje Polaków, którzy nie znają lub nie akceptują nałożonych na nich obowiązków. Dlatego tak istotne jest jak najszersze informowanie społeczeństwa i przekazywanie rzetelnej wiedzy w kontekście wirusa COVID-19. Taki jest właśnie jeden z celów nowej akcji zapoczątkowanej przez Telewizję Polsat, która podjęła decyzję o przekazaniu części swojego czasu antenowego na wyświetlenie poświęconemu pandemii bloku reklamowego.

W ramach projektu „Reklama na Ratunek” zostaną zebrane pieniądze na walkę z koronawirusem dla szpitali i instytucji medycznych.

Przygotowania do akcji już trwają. Polsat od 27 marca wyświetla na swoich antenach, w serwisie IPLA, internecie oraz mediach społecznościowych specjalnie przygotowane spoty z udziałem Bogdana Rymanowskiego zachęcające do oglądania wspomnianego bloku reklamowego. Stoi za tym bardzo konkretny cel. Cały dochód z emisji zostanie bowiem przekazany za pośrednictwem Fundacji Polsat najbardziej potrzebującym szpitalom stojącym na pierwszej linii frontu walki z koronawirusem. Im więcej widzów będzie więc śledzić wydarzenie, tym większe pieniądze zostaną zebrane:

Chcemy pomóc tym, którzy są na pierwszej linii w walce z trwającą epidemią. Możemy ponownie pokazać, że prosty gest ma wielką moc. Zostajemy w domu, oglądamy blok i pomagamy w walce z koronawirusem. Dzięki temu każdy z nas, choćby w taki sposób, dołoży swoją cegiełkę do wsparcia tych, którzy są dzisiaj najodważniejsi, ale też najwięcej ryzykują – podkreślił w oficjalnym komunikacie Stanisław Janowski, Prezes Zarządu Telewizji Polsat.

Polsat wyemituje blok reklamowy 2 kwietnia o 18:45, tuż przed głównym wydaniem „Wydarzeń”.