1. SPIDER'S WEB
  2. rozrywka
  3. Muzyka

Raper Lil Wayne w polskiej reklamie. To część promocyjnej akcji serwisu Tidal specjalnie dla klientów Plusha

lil wayne plush

W ostatnich dniach możliwość spędzania wolnego czasu poza granicami własnych czterech ścian została znacząco ograniczona. Nie brakuje jednak rozrywek, których możemy się podejmować bez opuszczania domu. Jedną z opcji jest streaming muzyki, a ten został właśnie znacznie ułatwiony przez serwis Tidal dla klientów sieci Plush.

Dziękujemy, że wpadłeś/-aś do nas poczytać o książkach, filmach i serialach. Pamiętaj, że możesz znaleźć nas, wpisując adres rozrywka.blog.

Pandemia koronawirusa stale poszerza się na kolejne obszary. Obecnie w Polsce jest już 246 przypadków zakażenia, a kolejnych należy się spodziewać w następnych dniach. Większość osób decyduje się więc na pozostanie w domach dla własnego bezpieczeństwa. W takich chwilach przydają się zaś wszystkie domowe możliwości na spędzanie wolnego czasu. Wiele osób w pierwszej kolejności zwróciło się w stronę VOD oraz gier wideo (więcej o Netflix Party, Steam Remote Play i innych metodach na wspólną zabawę z przyjaciółmi w trakcie kwarantanny przeczytacie TUTAJ).

Obok już istniejących rozwiązań i funkcji pojawiło się też kilka wartych uwagi nowości. Metropolitan Opera pokazuje swoje największe hity, a funkcja Empik Premium będzie w ciągu najbliższych dwóch miesięcy dostępna bez dodatkowych opłat. Interesującą ofertę dla klientów sieci Plush przygotował także serwis Tidal.

Dzięki Plush będzie można korzystać z biblioteki platformy Tidal przez 90 dni za darmo. Akcję w spocie reklamowym promuje raper Lil Wayne.

Wspomniany artysta to jeden z najpopularniejszych amerykańskich artystów, pięciokrotny zdobywca nagród Grammy, a także (jak właśnie się okazuje) brat maskotki sieci komórkowej. Nowa kampania Plusha reklamuje możliwość korzystania przez 90 dni bez dodatkowych opłat z jednego z najważniejszych serwisów streamingu muzyki. Po upłynięciu tego okresu umowa zostanie przedłużona o kolejne 30 dni korzystania, za które klienci Plusha będą musieli zapłacić 19,99 zł. Dwa dni przed końcem darmowego dostępu do Tidala otrzymają jednak SMS-a przypominającego o zmianie.

Ale to jeszcze nie koniec dobrych wieści dla użytkowników usługi sieci komórkowej Plus. W ramach akcji #zostańwdomu miłośnicy muzyki nie będą zużywali swoich pakietów danych w trakcie korzystania z zasobów Tidala. Ten bonus będzie obowiązywać od 20 marca i potrwa 30 dni. W razie pogorszenia się kryzysu epidemiologicznego firma rozważa jego przedłużenie.