REKLAMA
  1. Rozrywka
  2. VOD

Szef Disneya ogłasza: cena pakietu platform Disney+, ESPN+ i Hulu będzie konkurencyjna dla Netfliksa

Platforma streamingowa Disney+ ma wystartować 12 listopada. W Internecie pojawia się coraz więcej informacji na temat serwisu.

08.08.2019
9:34
Disney+, ESPN+, Hulu
REKLAMA
REKLAMA

Jakiś czas temu potwierdzono, że miesięczna cena Disney+ wynosić będzie 6,99$. Teraz szef Disneya, Bob Iger, zdradził, ile będzie kosztować pakiet platform z portfolio Disneya. Firma w ostatnim czasie przejęła w końcu parę innych firm (w tym Foxa), więc ma w swoim katalogu kilka ciekawych tytułów. Cena pakietu: Disney+, sportowego ESPN+ i Hulu wynosić będzie 12,99$. Pakiet ten jest o 5$ tańszy, niż gdyby wykupić każdy z tych serwisów osobno.

Ważnym jest też, że cena pakietu jest konkurencyjna dla Netfliksa, którego standardowa cena wynosi właśnie 12,99$.

The Mandalorian - kadr z serialu class="wp-image-311835"

Ogłoszenie wiąże się z nowym raportem finansowym Disneya, w którym Bob Iger gratuluje współpracownikom ponad 8 mld dolarów wpływów w box office. Cieszy się przy tym, że nowe projekty tworzone dla Disney+ będą więc nawiązywać do tych popularnych dzieł. W momencie swojej premiery platforma Disney+ będzie posiadała w swojej bibliotece produkcje z katalogu Disneya i Foxa, wraz z oryginalną (i prequelową) trylogią „Gwiezdnych Wojen”, najnowsze filmy Marvela, cały serial „The Simpsons” czy kolekcję klasycznych animacji Disneya. Kolejne tytuły dodawane będą, gdy zakończą się umowy licencyjne pozwalające wyświetlać produkcje na innych platformach. Wiadomo też, że w serwisie pojawi się serial osadzony w Uniwersum „Gwiezdnych Wojen”, „The Mandalorian”, cała seria serialowych produkcji Marvela czy nowe wersje znanych hitów, pokroju „Kevina samego w domu” czy „Fałszywej dwunastki”

REKLAMA

W tym momencie nie wiadomo jeszcze, kiedy dokładanie platforma Disney+ wystartuje w Polsce.

Na pewno firma posiada już stronę powitalną w naszym języku, umożliwiającą zapisanie się do newslettera, ale nikt nie potwierdził jeszcze momentu rzeczywistej premiery. Najbardziej prawdopodobne jest, że 12 listopada platforma wystartuje w USA, a do kolejnych krajów trafi w następnych miesiącach.

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA