REKLAMA
  1. SPIDER'S WEB
  2. rozrywka
  3. Uncategorized

SW Rozrywka świętuje 1,3 mln czytelników i prezentuje nowe logo

Kiedy dołączałam do redakcji Spider’s Web, nie przypuszczałam, że te blisko 5 lat minie tak szybko. Odkąd w 2014 roku zostałam redaktor prowadzącą sPlay wiele się zmieniło. Dziś serwis SW Rozrywka, po liftingu, który przeszedł prawie 2 lata temu, prezentuje nowe logo i jest ku temu kilka okazji.

sw rozrywka - spiders web
REKLAMA
REKLAMA

Spider’s Web Rozrywka, czyli po prostu - SW Rozrywka to serwis poświęcony rozrywce, popkulturze, kulturze, głównie w ujęciu mainstreamowym, należący do grupy Spider’s Web. W tym roku skończył 5 lat, choć początki były dość burzliwe. SW Rozrywka kontynuuje to, co w 2013 rozpoczął sPlay. Niecałe 2 lata temu sPlay przeszedł rebranding, postanowiliśmy, że trzeba naprawić to, co nie do końca działa. I tak w 2017 roku pojawiła się platforma SW Rozrywka.

Dzisiaj wiem, że to była dobra decyzja. Konsekwentnie się rozwijamy i zna nas coraz więcej osób. Jesteśmy najbardziej dynamicznie rozwijającym się serwisem grupy Spider’s Web.

SW Rozrywka czyta już ponad 1,3 mln uu użytkowników miesięcznie.

Wrzesień będzie w tej materii dla nas rekordowy. Cieszy nas to niezmiernie, że coraz więcej osób docenia nasze treści.

 class="wp-image-204697"
Nowe logo SW Rozrywka

Jednocześnie zauważamy, że nie wszyscy czytelnicy Spider’s Web są świadomi tego, czym jest SW Rozrywka. Część z nich dziwi się, że nagle na stronie o tematyce technologicznej i lifestyle’owej pojawiają treści o serialach, o ramówce telewizyjnej czy kinowych blockbusterach. SW Rozrywka też nie jest przez wszystkich postrzegana jako osobny serwis, a wariacja technologicznych blogerów, którzy nagle zaczęli pisać o Gwiezdnych wojnach i produkcjach Netfliksa.

SW Rozrywka to oddzielny serwis z własną stroną główną i własną redakcją. A jeśli tutaj trafiliście, to sprawdźcie o czym piszemy i hej! - zostańcie na dłużej.

Nowe logo ma podkreślić naszą autonomiczność i fakt, że jesteśmy oddzielnym serwisem (tak jak np. Autoblog, który również należy do Grupy Spider’s Web). Część naszych tekstów trafia na główną stronę Spider’s Web, ale żeby poczytać o popkulturze, musicie odwiedzić właśnie nas - serwis SW Rozrywka.

sw rozrywka logo class="wp-image-204685"

Redakcję SW Rozrywka tworzy 8 osób. Poza mną jest dwóch redaktorów prowadzących: Konrad Chwast, który pracuje z nami od ponad roku, i Ania Nicz, która dołączyła do nas w kwietniu 2018 roku. A oprócz tego w redakcji jest jeszcze 5 blogerów, z którymi lubicie dyskutować w komentarzach. Co jest świetne i ważne, jeśli chodzi o pracę redakcyjną? Fakt, że możemy pokryć tak wiele kategorii, obszarów tematycznych, wynika nie tylko z codziennej ciężkiej pracy wielu osób, ale także z tego, że te tematy są po prostu zbieżne z naszymi zainteresowaniami. Piszemy teksty nie tylko takie, które są odpowiedzią na bieżące trendy, ale takie, które wynikają z naszych pasji.

REKLAMA

Nasza wiedza i hobby nie tylko się pokrywają, ale i uzupełniają. Każdy ma swoje mocne strony i zdarza się, że ze sobą polemizujemy. Tu nie ma jednej „linii redakcyjnej”, a są nasze opinie na dane tematy, które przecież mogą się wykluczać. Jeśli więc widzicie, że najpierw chwalimy dany serial, a potem go krytykujemy, nie regulujcie odbiorników, a sprawdźcie, co poróżniło naszych dwóch autorów.

Mam nadzieję, że przyszłe miesiące i lata pozwolą nam stać się jeszcze lepszym i jeszcze większym medium, które będzie chętnie odwiedzane przez czytelników. Popkultura, kultura, rozrywka i technologia idą ze sobą w parze. Przez ostatnich kilka lat diametralnie zmieniło się to, jak konsumujemy treści rozrywkowe, to, jak spędzamy wolny czas. I Spider’s Web tę zmianę wykorzystał. A efektem tego jest SW Rozrywka, którego redakcja przygląda się tej przemianie już od kilku dobrych lat. Mamy nadzieję na kolejne!

REKLAMA
REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: tydzień temu
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA