1. SPIDER'S WEB
  2. rozrywka
  3. Filmy
  4. Seriale
  5. YouTube

Przegapiłeś Super Bowl 2018? Najlepsze klipy i spoty, które musisz zobaczyć

Super Bowl LII najciekawsze klipy

Za nami kolejny, 52. już mecz Super Bowl. Jak zawsze w przerwach między grą oglądaliśmy mnóstwo ciekawych zapowiedzi, występów czy reklam. Jeśli ich jeszcze nie widzieliście, to nie ma się co martwić – tutaj możecie nadrobić zaległości.

Super Bowl LII dostarczył niemało emocji fanom futbolu amerykańskiego. Philadelphia Eagles sięgnęli po pierwszy tytuł w swojej historii, pokonując pięciokrotnych mistrzów New England Patriots. Ubiegła noc obfitowała także w wiele wydarzeń ciekawych z punktu widzenia miłośników kina.

Podczas przerw w grze zapowiedziano kilka filmów, które mają stać się tegorocznymi hitami wielkiego ekranu.

Niemal natychmiast po krótkich telewizyjnych spotach do sieci trafiły pełne trailery. Nie zabrakło także oryginalnych reklam z udziałem gwiazd kina. Jednym z głównych punktów wieczoru był także występ Justina Timberlake’a.

Super Bowl LII – najciekawsze klipy:

Zasiadający przed telewizorami mogli oglądać pierwszy oficjalny teaser solowego filmu o jednym z najsłynniejszych bohaterów w historii kina. Kilkudziesięciosekundowy filmik przedstawia coś na kształt rozmowy kwalifikacyjnej na pilota… Imperium. Ponadto w zapowiedzi widzimy młodego Lando Calrissiana, Chewbaccę i Qi’Rę, w którą wcieli się Emilia Clarke. Co więcej, spot kończy się informacją, że pełny trailer będzie dostępny już jutro.

Film Rona Howarda będzie drugą częścią trylogii spin-offów. Obraz trafi do kin 25 maja 2018 roku.

Drugi zwiastun do filmu J.A. Bayony to jeszcze więcej kłów i szponów prehistorycznych gadów. Zwłaszcza w początkowej scenie, kiedy welociraptor zakrada się do sypialni małej dziewczynki. Na wyspie Nublar dochodzi do przebudzenia wulkanu, który zagraża żyjącym tam dinozaurom. Owen i Claire podejmują próbę powrotu oraz uratowania zwierząt. Wkrótce ich ekipa zostaje zmuszona do stawienia czoła nie tylko ogromnym gadom, ale także erupcji.

Film będzie mieć swoją premierę 22 czerwca 2018 roku.

To będzie największy i najważniejszy film z Marvel Cinematic Universe. Zwiastun sprzed kilku miesięcy niesamowicie nakręcił wszystkich fanów serii, a krótki spot z Super Bowl potwierdza, że tym razem Disney wytoczy wszystkie swoje działa. Ilość superbohaterów ma być większa niż kiedykolwiek. Dojdzie także do spotkania Avengers ze Strażnikami Galaktyki, którzy także będą musieli stawić czoła Thanosowi.

Film trafi do kin 26 kwietnia 2018 roku.

Netflix po raz kolejny wyciął swoim abonentom niezły numer. Trzecia część serii sci-fi miała ukazać się w kwietniu, choć wciąż nie było na 100 proc. wiadomo, czy trafi ona do kin, czy bezpośrednio do katalogu platformy. Podczas Super Bowl obejrzeliśmy spot, który tylko zdradził tytuł filmu i potwierdził, że to gigant VOD ma do niego prawa. Co więcej, tytuł znalazł się w bibliotece bezpośrednio po meczu.

Paradoks Cloverfield jest już dostępny w serwisie Netflix.

Szósta część przygód Ethana Hunta, agenta IMF, który jako jedyny jest w stanie dokonać niemożliwego. Po nieudanej misji jego agencji musi zmierzyć się nie tylko z nasłanymi na niego zabójcami, ale także z CIA, które straciło do niego cierpliwość. Trailer zapowiada cała masę skoków, pościgów, bijatyk i strzelanin. Tom Cruise korzysta tutaj niemal z każdego możliwego środka transportu, za każdym razem balansując na granicy śmierci.

Pełny trailer pojawił się w sieci jeszcze w trakcie meczu. Obraz Christophera McQuarrie trafi do kin 27 lipca tego roku.

W nowej odsłonie jednego z najgłośniejszych seriali HBO park rozrywki nie jest już miejscem kontrolowanym przez człowieka. Hosty przejęły kontrolę na Westworldem, dążąc do pozbycia się ze swojego domu wszystkich ludzi. Ich celem jest stworzenie czegoś na kształt autonomicznego państwa. Rozpoczyna się krwawa walka, której wynik będzie się ważył do samego końca.

2. sezon serialu będzie zadebiutuje w HBO 22 kwietnia 2018 roku.

Halftime show

Występ muzyczny w połowie meczu zawsze jest wielkim wydarzeniem. W tym roku jego gwiazdą był Justin Timberlake, dla którego to już druga taka okazja w karierze. Artysta wykonał fragmenty 11 utworów, w tym SexyBack, Cry Me a River czy Can’t Stop the Feeling!. Kulminacją występu była piosenka I Would Die 4 U, podczas której na ogromnym telebimie wyświetlono nagranie z udziałem Prince’a.

Reklama Doritos Blaze i MTN Dew Ice

Niby tylko chipsy i lemoniada, ale do spotu zaangażowano gwiazdy kina. Dzięki pikantnej przekąsce Peter Dinklage daje niesamowity popis swoich umiejętności raperskich, przechadzając się pomiędzy płonącymi krzesłami. Z kolei łyk orzeźwiającego napoju zamienia Morgana Freemana we władcę lodu. Jego wyczyny nie są już tak spektakularne, ale niecodziennie oglądamy lip-sync w wykonaniu legendarnego aktora.

Reklama Tide

Jedna z najciekawszych reklam Super Bowl ostatnich lat. Proszek do prania raczej nie kojarzy się jako produkt, który można przedstawiać w sposób zabawny czy ciekawy. Tymczasem klip Tide drwi z reklam całej gamy produktów i usług. Widzimy kilkusekundowe fragmenty typowych reklam samochodów, piwa, ubezpieczeń czy biżuterii. Jednak w każdym z nich znany ze Stranger Things aktor, David Harbour, rozwiewa nasze wątpliwości, czego dotyczy ten spot.

Reklama Jeep

Trailer Jurassic World bynajmniej nie był jedynym klipem odwołującym się do serii filmów o dinozaurach. Ta reklama rozpoczyna się od słynnej sceny ucieczki przed tyranozaurem z Parku Jurajskiego. Chwilę później widzimy starszego już Jeffa Goldbluma, który próbuje umknąć olbrzymiemu gadowi. Dzięki nowemu modelowi Jeepa aktor nie tylko jest w stanie przetrwać spotkanie z bestią, ale sam zaczyna ją gonić.